Сиско представи услуга за бизнес конферентни комуникации

Go down

Сиско представи услуга за бизнес конферентни комуникации Empty Сиско представи услуга за бизнес конферентни комуникации

Писане by bambolina on Сря 18 Мар 2009, 14:00

Сиско представи услуга за бизнес конферентни комуникации 30b8599698

Лидерът в уеб сътрудничеството - WebEx, който от 2008 г. е част от
Сиско Системс, представи за първи път в България WebEx Meeting Center -
най-популярния продукт от пакета услуги WebEx за онлайн бизнес
комуникация. Това е първият по рода си софтуер, предлаган като услуга (Software as a Service - SaaS) , която може да се използва с абонамент, без да се инвестира в допълнително оборудване. Решението позволява сигурни бизнес комуникации в реално време, благодарение на което може да се осъществяват срещи и разговори с
партньори и клиенти навсякъде по света чрез видео и аудио конферентна
връзка, чат, както и приложения, които позволяват споделяне и
редактиране на документи в реално време от всички участници. WebEx е предназначен за индивидуални потребители, малки и средни предприятия и големи търговски организации. Решението спестява време и разходи за ИТ, увеличава продуктивността и дава нужната сигурност.Клиентите получават софтуер, придружен с пълна поддръжка и обучение. На
потребителите се дават потребителско име и парола, както и онлайн адрес, на който се осъществяват срещите. По този начин инвестицията от страна на бизнеса се минимизира и единственото, от което участниците в срещите имат нужда, е компютър и интернет. Връзката е криптирана и е изключително надеждна и сигурна. Всяка среща може да се записва
само с едно натискане на бутона и след това да се гледа офлайн (streaming или download), както и да се съхранява в специално създадена десктоп библиотека или на отдалечен сървър на компанията WebEx. От април 2009 г. WebEx Meeting Center ще може да се използва и през iPhone.Най-популярният продукт от пакета услуги WebEx е Meeting Center, следван от четири
специализирани приложения - Training Center, Event Center, Sales Center и Support Center. Всеки от продуктите е съобразен с целите на различни бизнес приложения. Общото е, че виртуалната комуникация протича в реално време , а за използването им е нужен компютър с интернет връзка.


actualno.com
bambolina
bambolina
Администратор
Администратор


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото


 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите