Mercedes-Benz
2 posters
Страница 1 от 1
Mercedes-Benz F-CELL Roadster concept
Поглед към миналото, чрез съвременните технологии.
Последната концепция на Mercedes-Benz съчетава съвременните технологии и ретро дизайна на предшествениците на днешните коли на компанията.
F-CELL Roadster concept е дело на студенти и младши инженери, работещи в Mercedes-Benz. Тяхното произведение се задвижва от високотехнологична система с горивна клетка и притежава дизайна на колите от зората на автомобилната индустрия.
Предната част на автомобила е изградена от фибростъкло и наподобява формата на болидите от Формула 1. Воланът е заменен от джойстик, който не използва механични компоненти при връзката си със завиващите колела. Спортните седалки с карбонова основа са облечени с ръчно съшита кожа. Вратите се отварят на горе и перфектно допълват футуристичните форми на F-CELL. Колелата, сякаш сложени на бързо в последния момент ни връщат към далечната 1886 година, когато по улиците се е движел Benz Patent Motor Car.
Екологичният задвижващ агрегат, който не отделя никакви вредни емисии е поставен в задната част на превозното средство. Високотехнологичната система с горивна клетка доставя нетипичната за компанията мощност от 1.63 к.с. и позволява на колата да се движи със скорост от 25 км/ч. С напълно заредени батерии F-CELL Roadster concept е способен да измине около 350 км.
Може би няма да ви изненадаме, но не очаквайте да срещнете Mercedes-Benz F-CELL Roadster concept по улиците или в шоурумите на компанията, тъй като той е само студентски проект.
www.automedia.bg
Последната концепция на Mercedes-Benz съчетава съвременните технологии и ретро дизайна на предшествениците на днешните коли на компанията.
F-CELL Roadster concept е дело на студенти и младши инженери, работещи в Mercedes-Benz. Тяхното произведение се задвижва от високотехнологична система с горивна клетка и притежава дизайна на колите от зората на автомобилната индустрия.
Предната част на автомобила е изградена от фибростъкло и наподобява формата на болидите от Формула 1. Воланът е заменен от джойстик, който не използва механични компоненти при връзката си със завиващите колела. Спортните седалки с карбонова основа са облечени с ръчно съшита кожа. Вратите се отварят на горе и перфектно допълват футуристичните форми на F-CELL. Колелата, сякаш сложени на бързо в последния момент ни връщат към далечната 1886 година, когато по улиците се е движел Benz Patent Motor Car.
Екологичният задвижващ агрегат, който не отделя никакви вредни емисии е поставен в задната част на превозното средство. Високотехнологичната система с горивна клетка доставя нетипичната за компанията мощност от 1.63 к.с. и позволява на колата да се движи със скорост от 25 км/ч. С напълно заредени батерии F-CELL Roadster concept е способен да измине около 350 км.
Може би няма да ви изненадаме, но не очаквайте да срещнете Mercedes-Benz F-CELL Roadster concept по улиците или в шоурумите на компанията, тъй като той е само студентски проект.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Очакваме Mercedes-Benz BLS
Вече са известни първите информации за новото поколение на Mercedes-Benz B-Class.
Заговори се и за нещо ново в този клас, автомобил обозначен като BLS. Това ще бъде малко по-малка версия от купето с четири врати CLS (кодово име C117).
Този автомобил ще замести Mercedes-Benz CLC Sport Coupe и ще се произвежда на нова платформа, доста по-добра според предварителните сведения от днешната използвана при В-Клас.
Всички двигатели на този автомобил ще бъдат с директно впръскване на горивото , а вредните емисии CO2 ще бъдат от 95 до 135 г/км.
Най-важната промяна при бъдещия BLS обаче е, че това няма да е луксозен автомобил като CLS, а ще има доста по-практична насоченост.
www.automedia.bg
Заговори се и за нещо ново в този клас, автомобил обозначен като BLS. Това ще бъде малко по-малка версия от купето с четири врати CLS (кодово име C117).
Този автомобил ще замести Mercedes-Benz CLC Sport Coupe и ще се произвежда на нова платформа, доста по-добра според предварителните сведения от днешната използвана при В-Клас.
Всички двигатели на този автомобил ще бъдат с директно впръскване на горивото , а вредните емисии CO2 ще бъдат от 95 до 135 г/км.
Най-важната промяна при бъдещия BLS обаче е, че това няма да е луксозен автомобил като CLS, а ще има доста по-практична насоченост.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Brabus представи своя версия на Mercedes-Benz E500
Един от първите тунингови пакети за новата генерация на Mercedes-Benz Е-Клас разбираемо е подготвен от Brabus.
„Придворният” тунер на Mercedes започва с доработка на версия E500, като обещава, че следващият проект ще засегне турбодизеловите варианти.
Brabus се е заел с доработката на най-силната засега версия на Е-Клас, модела E500 с бензинов V-образен двигател с осем цилиндъра и обем 5.5 литра, който предлага мощност от 388 к.с. и максимален въртящ обем 530 Nm достъпен още от 2800 об/мин. Тази мощност е предостатъчна за постигане на електронно ограничената максимална скорост от 250 км/час. Ускорението също е добро – от място до 100 км/час за 5.2 секунди.
След намесата на Brabus обаче, се получава доста по-привлекателна картина. Повишен е работния обем на V8 до 6.1 литра и са проведени редица други доработки. Така е получена максимална мощност от 462 к.с. при 6200 об/мин и максимален въртящ момент 615 Nm при 3100 об/мин. Максималната скорост на седана достига 305 км/час, а ускорението от 0 до 100 км/час е за 4.7 секунди.
Brabus е сменил диференциала с нов к електронно управление против приплъзване, изцяло подменено е окачването с нови амортисьори и пружини, променена е кормилната система. Заменена е и спирачната система, която е с дискове имащи диаметър 375 мм отпред и 355 мм отзад. Brabus предлага богат избор на лети джанти с размер от 17 до 20 цола.
Променен е и външния вид на новия Е-Клас благодарение на body kit включващ нова предна броня с интегрирани LED дневни светлини, нови предни калници с отвори за въздух зад колелата, нови прагове и преработена задна броня. Нови са и накрайниците на ауспуховата система.
В интериора прави впечатление мултимедийната система със седем инчов LCD дисплей и DVD плейър.
www.automedia.bg
„Придворният” тунер на Mercedes започва с доработка на версия E500, като обещава, че следващият проект ще засегне турбодизеловите варианти.
Brabus се е заел с доработката на най-силната засега версия на Е-Клас, модела E500 с бензинов V-образен двигател с осем цилиндъра и обем 5.5 литра, който предлага мощност от 388 к.с. и максимален въртящ обем 530 Nm достъпен още от 2800 об/мин. Тази мощност е предостатъчна за постигане на електронно ограничената максимална скорост от 250 км/час. Ускорението също е добро – от място до 100 км/час за 5.2 секунди.
След намесата на Brabus обаче, се получава доста по-привлекателна картина. Повишен е работния обем на V8 до 6.1 литра и са проведени редица други доработки. Така е получена максимална мощност от 462 к.с. при 6200 об/мин и максимален въртящ момент 615 Nm при 3100 об/мин. Максималната скорост на седана достига 305 км/час, а ускорението от 0 до 100 км/час е за 4.7 секунди.
Brabus е сменил диференциала с нов к електронно управление против приплъзване, изцяло подменено е окачването с нови амортисьори и пружини, променена е кормилната система. Заменена е и спирачната система, която е с дискове имащи диаметър 375 мм отпред и 355 мм отзад. Brabus предлага богат избор на лети джанти с размер от 17 до 20 цола.
Променен е и външния вид на новия Е-Клас благодарение на body kit включващ нова предна броня с интегрирани LED дневни светлини, нови предни калници с отвори за въздух зад колелата, нови прагове и преработена задна броня. Нови са и накрайниците на ауспуховата система.
В интериора прави впечатление мултимедийната система със седем инчов LCD дисплей и DVD плейър.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Показаха официално Mercedes-Benz E63 AMG в интернет
В интернет се появи официалното представяне на новия Mercedes-Benz E63 AMG, който ще има световна премиера идната седмица на автомобилния салон в Ню Йорк.
Дали информацията се е появила с одобрението на Mercedes или не, в случая не е важно. Новият седан E63 AMG скоро ще бъде по пътищата и ще конкурира BMW M5 и Audi RS6.
Автомобилът е с двигател V8 от AMG с обем 6.2 литра и максимална мощност 514 к.с при 6800 об/мин. Максималният въртящ момент е 630Nm достъпен при 5200 об/мин. Двигателят се комбинира с автоматична трансмисия със седем степени.
Mercedes-Benz E63 AMG ускорява от място до 100 км/час за 4.5 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час. Към края на годината ще се появи и версия комби на E63 AMG. При нея спринта до 100 км/час е за 4.6 секунди.
Наред с двигателят от AMG, E63 получава и ново окачване, нова спирачна система и body kit от AMG, както и спортен интериор.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Първи официални образи на новия В-Клас на Mercedes
За пореден път Европейската патентна служба позволява да изтече информация за нов модел автомобил.
След като от ведомството позволиха преди време да видим предварително Mazda3, Renault Megane Coupe и Nissan 370Z, сега от патентното ведомство позволиха да се появят и първите образи на новото поколение Mercedes-Benz B-Class.
Хечбекът от Щутгарт ще се конкурира с Audi A3, BMW 1 и Х1 и ще има световната си премиера през следващата година. Продажбите в Европа ще стартират още преди края на 2010, а в САЩ и на другите световни пазари през първата половина на 2011 г.
В Мercedes-Benz имат големи надежди за новата B-Class. От нея ще бъдат произвеждани няколко версии, включително хечбек с три врати, малко купе с четири врати наречено BLS и малък SUV модел, който най-вероятно ще се казва BLK.
Новото семейство В-Клас ще се предлага с широк набор от бензинови и дизелови двигатели, като на върха при дизеловите двигатели ще бъде новият 2.2 CDi с мощност 204 к.с.
Очаква се да се появи и хибриден модел при новото поколение на В-Клас, но все още няма официално потвърждение за това от Mercedes-Benz.
www.automedia.bg
След като от ведомството позволиха преди време да видим предварително Mazda3, Renault Megane Coupe и Nissan 370Z, сега от патентното ведомство позволиха да се появят и първите образи на новото поколение Mercedes-Benz B-Class.
Хечбекът от Щутгарт ще се конкурира с Audi A3, BMW 1 и Х1 и ще има световната си премиера през следващата година. Продажбите в Европа ще стартират още преди края на 2010, а в САЩ и на другите световни пазари през първата половина на 2011 г.
В Мercedes-Benz имат големи надежди за новата B-Class. От нея ще бъдат произвеждани няколко версии, включително хечбек с три врати, малко купе с четири врати наречено BLS и малък SUV модел, който най-вероятно ще се казва BLK.
Новото семейство В-Клас ще се предлага с широк набор от бензинови и дизелови двигатели, като на върха при дизеловите двигатели ще бъде новият 2.2 CDi с мощност 204 к.с.
Очаква се да се появи и хибриден модел при новото поколение на В-Клас, но все още няма официално потвърждение за това от Mercedes-Benz.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Mercedes-Benz ML450 Hybrid в Ню Йорк
От Daimler съобщиха, че фирмата ще представи Mercedes-Benz ML450 HYBRID на автомобилния салон в Ню Йорк.
За първи път хибридния модел беше представен по време на автомобилния салон във Франкфурт през 2007 г. След това обаче колата показа някои проблеми и беше изтеглена от пазара.
Сега се счита, че много бързо след като бъде представен в Ню Йорк, Mercedes-Benz ML450 HYBRID ще се появи на пазара. Хоибридната система при Mercedes ML450 HYBRID е съставена от бензинов двигател V6 с обем 3.5 литра и електромотор. Комбинираната мощност на автомобила е 335 к.с. Mercedes ML450 HYBRID ще може да се движи и само на електроенергия.
www.automedia.bg
За първи път хибридния модел беше представен по време на автомобилния салон във Франкфурт през 2007 г. След това обаче колата показа някои проблеми и беше изтеглена от пазара.
Сега се счита, че много бързо след като бъде представен в Ню Йорк, Mercedes-Benz ML450 HYBRID ще се появи на пазара. Хоибридната система при Mercedes ML450 HYBRID е съставена от бензинов двигател V6 с обем 3.5 литра и електромотор. Комбинираната мощност на автомобила е 335 к.с. Mercedes ML450 HYBRID ще може да се движи и само на електроенергия.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Mercedes официално представи обновената S-Клас в Ню Йорк
Официалната премиера на модернизирания Mercedes-Benz S-Class е на автомобилния салон в Ню Йорк днес.
В интернет вече се появиха многобройни снимки на модернизирания автомобил и дори цялата рекламна брошура на S-Клас.
Визуално новата S-Class е получила промени, сред които са новите фарове и задни светлини, изцяло нова предна броня в която са добавени дневни LED светлини и променена задна броня.
Дизайнерите в Mercedes са се постарали да направят интериора на колата още по-луксозен. Ще се върнем на този автомобил когато се появят информации и за техническите промени по него.
www.automedia.bg
В интернет вече се появиха многобройни снимки на модернизирания автомобил и дори цялата рекламна брошура на S-Клас.
Визуално новата S-Class е получила промени, сред които са новите фарове и задни светлини, изцяло нова предна броня в която са добавени дневни LED светлини и променена задна броня.
Дизайнерите в Mercedes са се постарали да направят интериора на колата още по-луксозен. Ще се върнем на този автомобил когато се появят информации и за техническите промени по него.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Re: Mercedes-Benz
Чудя се и се мая защо мъжа ми да не ми купи един Мерцедес??? Тая марка коли си е направо класа.
Ani76- упорит
Премиера - S400 Hybrid и ML450 Hybrid
Mercedes-Benz разкри своите първи серийни хибриди.
Наред с обновената S-Клас, на изложението в Ню Йорк компанията разкри и хибридна версия на луксозната кола.
Тя се оборудва с двигател с вътрешно горене и електромотор, чиято обща мощност достига 295 конски сили. Електрическият мотор доставя 20 к.с., а чрез хибридната технология, S400 Hybrid демонстрира с 30% по-нисък разход от този на S550.
Автомобила е оборудван с високотехнологични литиево-йонни акумулаторни батерии и система генерираща кинетичната енергия. Скоростната кутия е седем степенна, автоматична (7G-TRONIC).
"S400 Hybrid е първата стъпка на Mercedes-Benz в производството на щадящи околната среда автомобили", каза шефа на фирмата Дитер Зетче (Dieter Zetsche). "Това е пътя по който компанията ще върви при електрифицирането на автомобилите с емблемата на Mercedes-Benz", допълни той.
Другата екологична премиера на Mercedes-Benz е ML450 Hybrid.
Този модел е първият пълен хибрид на компанията. Той се захранва от 3.5-литров V6 агрегат, доставящ 275 конски сили и чифт електродвигатели, чрез които общата мощност достига 335 конски сили.
Никел-металните хидридни батерии (NiMH) са интегрирани в задната част на ML450 Hybrid и тежат едва 83 килограма.
При бавна скорост и когато е в спряло положение ML450 Hybrid използва само електрическа енергия. Климатичната инсталация на колата се захранва от електрически компресор, което означава, че дори когато двигателя с вътрешно горене е в покой, климатичната инсталация функционира.
За сега от компанията не споменават цените на хибридните ML450 и S400.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Mercedes се отказа от E63 AMG Coupe
Германците няма да произвеждат купе вариант на E63 AMG, пише изданието Autocar.
Само преди няколко месеца компанията показа заместника на CLK в лицето на новата E-Class Coupe. Миналата седмица на автомобилното изложение в Ню Йорк, Mercedes представи и напомпаната E63 AMG седан и като че ли бе логично скоро да видим и купе вариант на бруталната E-Class AMG, който да замести познатия CLK63 AMG.
Очакванията обаче бяха попарени, след като стана ясно, че Германците няма да произвеждат купе вариант на E63 AMG. Причината е, че колата ще има почти идентични мощност и цена с четиривратото купе CLS63.
Спирането на проекта E63 AMG Coupe би означавало, че друг расов германски спортист - BMW М6 ще остане без пряк конкурент от Mercedes. Също така, това би означавало, че няма да видим и заместник на CLK AMG Black Series, който беше още по-брутална версия на CLK63.
От информацията стана ясно още, че новия CLS AMG ще се оборудва с нов twin-turbo V8 агрегат, който ще доставя по-голяма мощност, оптимизирана динамика и еластичност, но в същото време ще демонстрира по-нисък разход на гориво и занижени вредни емисии.
www.automedia.bg
Само преди няколко месеца компанията показа заместника на CLK в лицето на новата E-Class Coupe. Миналата седмица на автомобилното изложение в Ню Йорк, Mercedes представи и напомпаната E63 AMG седан и като че ли бе логично скоро да видим и купе вариант на бруталната E-Class AMG, който да замести познатия CLK63 AMG.
Очакванията обаче бяха попарени, след като стана ясно, че Германците няма да произвеждат купе вариант на E63 AMG. Причината е, че колата ще има почти идентични мощност и цена с четиривратото купе CLS63.
Спирането на проекта E63 AMG Coupe би означавало, че друг расов германски спортист - BMW М6 ще остане без пряк конкурент от Mercedes. Също така, това би означавало, че няма да видим и заместник на CLK AMG Black Series, който беше още по-брутална версия на CLK63.
От информацията стана ясно още, че новия CLS AMG ще се оборудва с нов twin-turbo V8 агрегат, който ще доставя по-голяма мощност, оптимизирана динамика и еластичност, но в същото време ще демонстрира по-нисък разход на гориво и занижени вредни емисии.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Изтече информация и за AMG S63 и S65
След като през миналата седмица беше представен модернизирания Mercedes-Benz S-Class, сега в интернет се появиха снимки на AMG версиите S63 и S65.
Макар все още да няма официални данни от Щутгарт, вече се знае, че мощността им ще бъде леко повишена.
Това важи както за атмосферния двигател V8 на S63 с обем 6.3 литра, така и за би-турбодвигателя V12 с обем 6.0 литра. В момента S63 AMG има мощност 525 к.с. и максимален въртящ момент 630 Nm, а S65 AMG разполага с мощност от 612 к.с. и максимален движещ момент от впечатляващите 1000 Nm.
Максималната скорост и при двете версии е ограничена електронно до 250 км/час, но при желание на клиента производителят обещава да повдигне границата до 300 км/час.
Продажбите на S63 и S65 ще започнат в Европа от тази есен.
www.automedia.bg
Макар все още да няма официални данни от Щутгарт, вече се знае, че мощността им ще бъде леко повишена.
Това важи както за атмосферния двигател V8 на S63 с обем 6.3 литра, така и за би-турбодвигателя V12 с обем 6.0 литра. В момента S63 AMG има мощност 525 к.с. и максимален въртящ момент 630 Nm, а S65 AMG разполага с мощност от 612 к.с. и максимален движещ момент от впечатляващите 1000 Nm.
Максималната скорост и при двете версии е ограничена електронно до 250 км/час, но при желание на клиента производителят обещава да повдигне границата до 300 км/час.
Продажбите на S63 и S65 ще започнат в Европа от тази есен.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Mercedes представи AMG S63 и AMG S65
Малко след като представиха новата S-Class, германците разкриха и AMG версиите S63 и S65.
Двете AMG версии на S-Class традиционно са предназначени за онези, които търсят изключителен лукс и брутална мощност. Обновените версии, очаквано разполагат в изобилие и от двете.
AMG S63 предлага "само" 525 к.с. извлечени от 6.3-литров V8 двигател. Ускорението до 100 км/ч. става за 4.6 сек., а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.
В по-мощната AMG S65 е интегриран 6.0-литров twin-turbo V12 агрегат. Той произвежда 612 к.с., които го изстрелват до 100 км/ч. за 4.4 сек. Максималната скорост също е ограничена на 250 км/ч., но срещу допълнително заплащане, ограничителя може да бъде премахнат, като по този начин максималната скорост на лимузината надхвърля 300 км/ч.
Промените в обновените AMG S63 и S65 са главно стилистични. Те се изразяват в хромираната радиаторна решетка, новите челни LED светлини и задните стопове с променен дизайн, също оборудвани с LED технология.
Вътрешността на двата модела е традиционно луксозна с лек спортен привкус. Нов е волана, интегрирани са елементи от карбон и дърво.
Автомобилите разполагат с дузина системи за активна и пасивна безопасност, както и с новия SPLITVIEW дисплей, който позволява на водача и спътникът му на предната седалка да гледат едновременно две коренно различни програми на централният LCD дисплей.
Цената на S63 AMG ще бъде около $130,000, а тази на по-бруталния S65 AMG ще бъде с около $70,000 повече. И двата модела ще бъдат на пазара през месец юни 2009 г.
www.automedia.bg
Двете AMG версии на S-Class традиционно са предназначени за онези, които търсят изключителен лукс и брутална мощност. Обновените версии, очаквано разполагат в изобилие и от двете.
AMG S63 предлага "само" 525 к.с. извлечени от 6.3-литров V8 двигател. Ускорението до 100 км/ч. става за 4.6 сек., а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.
В по-мощната AMG S65 е интегриран 6.0-литров twin-turbo V12 агрегат. Той произвежда 612 к.с., които го изстрелват до 100 км/ч. за 4.4 сек. Максималната скорост също е ограничена на 250 км/ч., но срещу допълнително заплащане, ограничителя може да бъде премахнат, като по този начин максималната скорост на лимузината надхвърля 300 км/ч.
Промените в обновените AMG S63 и S65 са главно стилистични. Те се изразяват в хромираната радиаторна решетка, новите челни LED светлини и задните стопове с променен дизайн, също оборудвани с LED технология.
Вътрешността на двата модела е традиционно луксозна с лек спортен привкус. Нов е волана, интегрирани са елементи от карбон и дърво.
Автомобилите разполагат с дузина системи за активна и пасивна безопасност, както и с новия SPLITVIEW дисплей, който позволява на водача и спътникът му на предната седалка да гледат едновременно две коренно различни програми на централният LCD дисплей.
Цената на S63 AMG ще бъде около $130,000, а тази на по-бруталния S65 AMG ще бъде с около $70,000 повече. И двата модела ще бъдат на пазара през месец юни 2009 г.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Mercedes пуска кросоувърите си с „чисти” дизели и в Европа
От тази есен Mercedes-Benz ще предлага в Европа три от своите модели кросоувъри с двигатели тип „чист дизел”.
Европейските клиенти на Mercedes ще могат да закупят GL 350 BlueTEC 4MATIC, ML 350 BlueTEC 4MATIC, както и R 350 BlueTEC 4MATIC.
Тези модели вече се предлагат в САЩ и имат трилитров дизелов двигател V6 с мощност 211 к.с. при 3 000 об/мин и максимален въртящ момент 540Nm, наличен от 1 600 до 3 400 об/мин.
Mercedes-Benz разработи технологията BlueTEC, която е фокусирана главно върху намаляване на вредните емисии от азотни окиси, като така се намаляват твърдите частици отделяни при изгарянето на дизеловото гориво.
Технологията включва впръскването на карбамидноводна емулсия, наречена „AdBlueÓ" в потока на отработените газове, като така се освобождава амоняк. С помощта на каталитична система SCRcatalyst, амонякът преобразува до 80% от азотните окиси в отработените газове в безвредните азот и вода.
Според производителите GL350 BlueTEC 4MATIC, ML350 BlueTEC 4MATIC и R350 BlueTEC 4MATIC вече отговарят на нормите за опазване на околната среда EU 6, които ще станат задължителни в Европейския съюз от 2014 година.
Средният разход на гориво при ML-Class и R-Class с „чисти” дизели е 8.7 литра на 100 км, а при по-голямата и тежка GL-Class, средният разход е 9.0 литра на 100 км.
www.automedia.bg
Европейските клиенти на Mercedes ще могат да закупят GL 350 BlueTEC 4MATIC, ML 350 BlueTEC 4MATIC, както и R 350 BlueTEC 4MATIC.
Тези модели вече се предлагат в САЩ и имат трилитров дизелов двигател V6 с мощност 211 к.с. при 3 000 об/мин и максимален въртящ момент 540Nm, наличен от 1 600 до 3 400 об/мин.
Mercedes-Benz разработи технологията BlueTEC, която е фокусирана главно върху намаляване на вредните емисии от азотни окиси, като така се намаляват твърдите частици отделяни при изгарянето на дизеловото гориво.
Технологията включва впръскването на карбамидноводна емулсия, наречена „AdBlueÓ" в потока на отработените газове, като така се освобождава амоняк. С помощта на каталитична система SCRcatalyst, амонякът преобразува до 80% от азотните окиси в отработените газове в безвредните азот и вода.
Според производителите GL350 BlueTEC 4MATIC, ML350 BlueTEC 4MATIC и R350 BlueTEC 4MATIC вече отговарят на нормите за опазване на околната среда EU 6, които ще станат задължителни в Европейския съюз от 2014 година.
Средният разход на гориво при ML-Class и R-Class с „чисти” дизели е 8.7 литра на 100 км, а при по-голямата и тежка GL-Class, средният разход е 9.0 литра на 100 км.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Все пак Е-сlass остава С-сlass
Новата Е-сlass Coupe на Mercedes-Benz ще се композира на платформата на С-сlass.
Както вече ви информирахме, немската компания прекрати производството на успешната CLK, за да я замени с купе вариант на новата Е-сlass. Mercedes-Benz CLK имаше славата на купе и кабрио версия на Е-сlass, но всъщност споделяше повече с по-малката С-сlass.
Сега според последната информация, новата Е-сlass сoupe, подобно на предшественикът си ще използва архитектурата на С-сlass.
"Mercedes-Benz ще използва платформата на С-сlass при производството на Е-сlass Coupe, за да подсигури на модела по-стегнато и сигурно шаси - заяви шефът на Mercedes US Ernst Lieb - Очаквайте по-стегната возия и по-добри динамични характеристики. Това което клиентите търсят", допълни той.
В световен мащаб, купе и кабрио версиите имат по-висока цена от тази на модела с четири врати. Цената на Е-сlass Coupe в САЩ, обаче ще стартира от около $49 000, което с близо $550 по-евтино от версията с четири врати.
www.automedia.bg
Както вече ви информирахме, немската компания прекрати производството на успешната CLK, за да я замени с купе вариант на новата Е-сlass. Mercedes-Benz CLK имаше славата на купе и кабрио версия на Е-сlass, но всъщност споделяше повече с по-малката С-сlass.
Сега според последната информация, новата Е-сlass сoupe, подобно на предшественикът си ще използва архитектурата на С-сlass.
"Mercedes-Benz ще използва платформата на С-сlass при производството на Е-сlass Coupe, за да подсигури на модела по-стегнато и сигурно шаси - заяви шефът на Mercedes US Ernst Lieb - Очаквайте по-стегната возия и по-добри динамични характеристики. Това което клиентите търсят", допълни той.
В световен мащаб, купе и кабрио версиите имат по-висока цена от тази на модела с четири врати. Цената на Е-сlass Coupe в САЩ, обаче ще стартира от около $49 000, което с близо $550 по-евтино от версията с четири врати.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Mercedes ще прави „shooting brake” от Е-Клас
Mercedes-Benz планира да разшири вариантите на каросерията при новия E-Class.
Това ще стане с необичайния автомобил тип комби, но с три врати (този тип каросерия се нарича "shooting brake"). Според британското списание Car, новият автомобил от Клас-Е ще бъде създаден на базата на концепцията Mercedes-Benz Fascination, която за първи път беше представена миналата година в Париж.
„Ние сме производители на много комби модели в най-различни варианти, произвеждаме и купета. При каросерията на новия модел ние си „играем с всички възможни форми и съвсем естествено вече обмисляме възможността за серийно производство на подобен секси и емоционален автомобил, като концепцията Fascination", казва пред списание Car шефът на отдела за нови разработки в Mercedes-Benz Штефан Кьол (Steffen Koehl).
Във фирмата се надяват, че комбито с три врати от E-Class ще повтори успеха на купето с четири врати CLS. Ако бъде дадена зелена светлина на проекта, той ще бъде на пазара през 2011 г.
Тази година на автомобилния салон във Франкфурт ще видим и стандартното комби на E-Class.
www.automedia.bg
Това ще стане с необичайния автомобил тип комби, но с три врати (този тип каросерия се нарича "shooting brake"). Според британското списание Car, новият автомобил от Клас-Е ще бъде създаден на базата на концепцията Mercedes-Benz Fascination, която за първи път беше представена миналата година в Париж.
„Ние сме производители на много комби модели в най-различни варианти, произвеждаме и купета. При каросерията на новия модел ние си „играем с всички възможни форми и съвсем естествено вече обмисляме възможността за серийно производство на подобен секси и емоционален автомобил, като концепцията Fascination", казва пред списание Car шефът на отдела за нови разработки в Mercedes-Benz Штефан Кьол (Steffen Koehl).
Във фирмата се надяват, че комбито с три врати от E-Class ще повтори успеха на купето с четири врати CLS. Ако бъде дадена зелена светлина на проекта, той ще бъде на пазара през 2011 г.
Тази година на автомобилния салон във Франкфурт ще видим и стандартното комби на E-Class.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Mercedes възражда името CLK?
Много е вероятно името Mercedes CLK отново да се появи на пазара през 2011 г.
Този път колата ще бъде създадена на базата на седана Mercedes C-class. Според информация във френското автомобилно списание AutoPlus, новият CLK ще запълни празнината между купето на новата E-class (което замени второто поколение на CLK, но е значително по-голям от него) и застаряващото купе CLC.
Така бъдещият Mercedes CLK ще се включи в сегмента на купето на BMW Серия-3. Освен че ще загуби задните врати и около 100 мм от дължината си, новият Mercedes-Benz CLK ще бъде визуално много близък до C-class, с идентични предна и задна части.
В механиката си CLK ще вземе също много от C-class, като ще бъде със същите бензинови двигатели с директно впръскване на горивото, които скоро ще се появят при седана. Колата ще бъде оборудвана и с технологията stop-start. Сред дизеловите двигатели ще бъде и новият четирицилиндров турбоагрегат с обем 2.2 литра, който за първи път видяхме при C250 CDI.
www.automedia.bg
Този път колата ще бъде създадена на базата на седана Mercedes C-class. Според информация във френското автомобилно списание AutoPlus, новият CLK ще запълни празнината между купето на новата E-class (което замени второто поколение на CLK, но е значително по-голям от него) и застаряващото купе CLC.
Така бъдещият Mercedes CLK ще се включи в сегмента на купето на BMW Серия-3. Освен че ще загуби задните врати и около 100 мм от дължината си, новият Mercedes-Benz CLK ще бъде визуално много близък до C-class, с идентични предна и задна части.
В механиката си CLK ще вземе също много от C-class, като ще бъде със същите бензинови двигатели с директно впръскване на горивото, които скоро ще се появят при седана. Колата ще бъде оборудвана и с технологията stop-start. Сред дизеловите двигатели ще бъде и новият четирицилиндров турбоагрегат с обем 2.2 литра, който за първи път видяхме при C250 CDI.
www.automedia.bg
bambolina- Администратор
Концепция Shooting Brake на Mercedes
Пред нас е новата версия на концепцията Shooting Brake от Mercedes.
Тази версия е по-близо до серийния модел CLS в сравнение с
предишната, наречена Fascination.
Двигателят на Shooting Brake e V6 с обем 3.5 литра, който също е нов и показва
бъдещото поколение на V-образните двигатели на Mercedes. Мощността му е
306 к.с. (225 kW) и има максимален въртящ момент от 370 Nm.
Дизайнът на новата концепция вече е много близо до това, което ще видим при серийния
SLS– характерната
предна част, където обаче за първи път виждаме изцяло диодни (LED)
фарове. За първи път фаровете „предлагат динамични функции изпълнени с
LED технология”.
Фаровете са със системата Intelligent Light System, която вече беше показана при
някои модели на Mercedes с фарове bi-xenon. Имат пет режима на работа –
извън града, на магистрала, едновременно използване на фаровете за
мъгла, активно осветяване при път с много завои и активно осветяване на
пространството зад завоя.
Shooting Brake предлага нов дизайн на интериора, разделен от добре изпълнена и
функционална централна конзола. Седалките са четири, като всяка дава
свое собствено пространство на пътника.
Отделението за багажа е изпълнено оригинално и практично, като с нищо не разваля
усещането за лукс в колата.
На по-късен етап Shooting Brake ще се появи и във версия с пет врати (CLS Wagon). С
този модел Mercedes ще конкурира 5-Series GTI na BMW.
www.dnes.bg
Тази версия е по-близо до серийния модел CLS в сравнение с
предишната, наречена Fascination.
Двигателят на Shooting Brake e V6 с обем 3.5 литра, който също е нов и показва
бъдещото поколение на V-образните двигатели на Mercedes. Мощността му е
306 к.с. (225 kW) и има максимален въртящ момент от 370 Nm.
Дизайнът на новата концепция вече е много близо до това, което ще видим при серийния
SLS– характерната
предна част, където обаче за първи път виждаме изцяло диодни (LED)
фарове. За първи път фаровете „предлагат динамични функции изпълнени с
LED технология”.
Фаровете са със системата Intelligent Light System, която вече беше показана при
някои модели на Mercedes с фарове bi-xenon. Имат пет режима на работа –
извън града, на магистрала, едновременно използване на фаровете за
мъгла, активно осветяване при път с много завои и активно осветяване на
пространството зад завоя.
Shooting Brake предлага нов дизайн на интериора, разделен от добре изпълнена и
функционална централна конзола. Седалките са четири, като всяка дава
свое собствено пространство на пътника.
Отделението за багажа е изпълнено оригинално и практично, като с нищо не разваля
усещането за лукс в колата.
На по-късен етап Shooting Brake ще се появи и във версия с пет врати (CLS Wagon). С
този модел Mercedes ще конкурира 5-Series GTI na BMW.
www.dnes.bg
bambolina- Администратор
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|