АВТО НОВИНИ
5 posters
Страница 7 от 7
Страница 7 от 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Идва хибриден мини-Lexus - CT
Aug 07, 2009
Японският Lexus, обяви, че подготвя компактен хечбек, но засега задържа информация за техническите подробности около новата си кола.
Компактният хибрид идва под названието Lexus CT и е създаден от японците като конкурент на BMW 1-а серия и Audi A3, като същевременно колата е и първото им предложение в сегмента на неголемите градски модели.
Новият премиум автомобил ще е с предно предаване, развит е върху модифицирана платформа на Toyota Auris, а дизайнът му ще има някои общи с кросовърите черти.
По всяка вероятност колата ще има пет места, 2.4 л бензинов двигател и малък помощен електромотор, което автоматично я подрежда в хибридната гама на марката. Сумарната мощност на хибридното задвижване ще е около 185 к.с.
Световната премиера на концептуалния модел на Lexus CT ще се състои по време на международния автосалон във Франкфурт, а серийният автомобил ще бъде показан през март в Женева.
http://www.auto-press.net
Японският Lexus, обяви, че подготвя компактен хечбек, но засега задържа информация за техническите подробности около новата си кола.
Компактният хибрид идва под названието Lexus CT и е създаден от японците като конкурент на BMW 1-а серия и Audi A3, като същевременно колата е и първото им предложение в сегмента на неголемите градски модели.
Новият премиум автомобил ще е с предно предаване, развит е върху модифицирана платформа на Toyota Auris, а дизайнът му ще има някои общи с кросовърите черти.
По всяка вероятност колата ще има пет места, 2.4 л бензинов двигател и малък помощен електромотор, което автоматично я подрежда в хибридната гама на марката. Сумарната мощност на хибридното задвижване ще е около 185 к.с.
Световната премиера на концептуалния модел на Lexus CT ще се състои по време на международния автосалон във Франкфурт, а серийният автомобил ще бъде показан през март в Женева.
http://www.auto-press.net
Lindzi- SPAMMER
Новото Subaru Legacy идва и в Европа
Новото Subaru Legacy идва и в Европа
10.08.2009 07:08
Новото Subaru Legacy модел 2010, заедно с комби версията си и версията кросоувър, (наречена Outback), вече се продава в Америка. Сега на автомобилния салон във Франкфурт ще видим премиерата и на европейските версии на тези модели.
В сравнение с американските модели Legacy и Outback, европейските им роднини ще бъдат с различна решетка, нов дизайн на долната част на предната броня и с променени външни огледала с интегрирани мигачи.
Новият седан Legacy е по-дълъг от своя предшественик с 65 мм (при комбито разликата е 55 мм), като в същото време разстоянието между осите и при двата модела е увеличено с 80 мм. Това дава по-добри възможности за разполагане на пътниците в колата и по-обемен интериор.
В Европа новото Legacy ще се предлага с два четирицилиндрови бензинови двигатели с обем 2.0 и 2.5 литра, както и с дизеловия агрегат тип boxer, с обем 2.0 литра и мощност 150 к.с.
Четвъртото поколение Outback има по-голям пътен просвет и повече елементи на SUV по каросерията. Този модел ще се предлага в Европа с бензиновия двигател с обем 2.5 литра и с двулитровия дизел, но на някои пазари ще видим и шестцилиндровия бензинов двигател с обем 3.6 литра.
news.automedia.bg
10.08.2009 07:08
Новото Subaru Legacy модел 2010, заедно с комби версията си и версията кросоувър, (наречена Outback), вече се продава в Америка. Сега на автомобилния салон във Франкфурт ще видим премиерата и на европейските версии на тези модели.
В сравнение с американските модели Legacy и Outback, европейските им роднини ще бъдат с различна решетка, нов дизайн на долната част на предната броня и с променени външни огледала с интегрирани мигачи.
Новият седан Legacy е по-дълъг от своя предшественик с 65 мм (при комбито разликата е 55 мм), като в същото време разстоянието между осите и при двата модела е увеличено с 80 мм. Това дава по-добри възможности за разполагане на пътниците в колата и по-обемен интериор.
В Европа новото Legacy ще се предлага с два четирицилиндрови бензинови двигатели с обем 2.0 и 2.5 литра, както и с дизеловия агрегат тип boxer, с обем 2.0 литра и мощност 150 к.с.
Четвъртото поколение Outback има по-голям пътен просвет и повече елементи на SUV по каросерията. Този модел ще се предлага в Европа с бензиновия двигател с обем 2.5 литра и с двулитровия дизел, но на някои пазари ще видим и шестцилиндровия бензинов двигател с обем 3.6 литра.
news.automedia.bg
styyni- властелина на форума
Chevrolet Volt може да бъде убит в зародиш
Представян и маркетиран като модела, който би трябвало да преобърне нещата за General Motors, Chevrolet Volt сега изведнъж се изправя пред препятствия.
От GM съобщават, че хибридната технология, която би трябвало да удължи максималната дистанция на модела, няма да успее да се появи до ноември 2010 година, както бе предварително предвидено.
Нещо повече – оказва се, че Volt все още не се е доказал като рентабилен модел. Предполага се, че в началото GM ще продават Volt на загуба, докато си възвърнат първоначалните инвестиции. Подобна стратегия бе следвана от Toyota с техния Prius. В момента General Motors търси заеми, с които да успее да доразвие технологиите си и да успее да пусне Volt навреме.
Какво е известно на този етап за модела? Той би трябвало да може да ускорява до 160 км/ч. Както бе казано и преди, 64 км ще могат да бъдат изминати на електрически режим. Затова и от GM си позволяват да наричат колата Extended-Range Electric Vehicle. В основата е пакет 16-киловатовчасови литиево-йонни батерии, аранжирани във форма на буквата Т. Освен това има и електрически мотор с мощност от 150 к.с. и въртящ момент от 370 Нм независимо от оборотите.
Зареждането на батериите става, когато те се свържат със 120- или 240-волтов контакт. При 240-волтов контакт батериите могат да се заредят за 3 часа, докато с по-маловолтовия ще са необходими близо осем часа за пълно зареждане. Така с оглед на цените на горивата и на електричество в САЩ, Volt ще излиза 6 пъти по-евтино в сравнение с бензиновите аналози.
Дизайнът на серийния Volt видимо се е променил в сравнение с този на оригиналния прототип, показан по време на автомобилното изложение в Детройт през 2007 година. Вече го няма този широк силует, нито издяланите по-остри линии, като вместо това има нова по-гладка, елегантна и конвенционална каросерия, която все още носи чертите на прототипа. Няма спор, че окачването е отлично, предлагат се четири дискови спирачки, регенеративно спиране, както и серво, разбира се.
Тъй като икономията на гориво е един от най-големите ограничители, аеродинамиката е играла голяма роля за изграждането на окончателния външен вид. Volt има доста по-обла и аеродинамична предна престилка, така че да бъде максимално обтекаема. Отзад има малко повече остри ръбове, както и внимателно направен спойлер,благодарение на който въздухът да преминава най-лесно. Интересното е, че автомобилът никак не е малък. Междуколесната база е 2 685 мм, а ширината – 1 798 мм. Багажникът предлага малко над 300 л обем. Максималната дължина е 4 404 мм, което показва, че праговете са относителни къси. Височината от 1 430 мм пък показва, че аеродинамиката наистина е приоритет.
Очаква се Volt да бъде произвеждан във фабриката на GM в Детройт, но на този етап все още ръководството на компанията води нужните преговори. Производството на моделите, предназначени за САЩ, ще започне през 2011 година.
www.menbg.com
Нещо повече – оказва се, че Volt все още не се е доказал като рентабилен модел. Предполага се, че в началото GM ще продават Volt на загуба, докато си възвърнат първоначалните инвестиции. Подобна стратегия бе следвана от Toyota с техния Prius. В момента General Motors търси заеми, с които да успее да доразвие технологиите си и да успее да пусне Volt навреме.
Какво е известно на този етап за модела? Той би трябвало да може да ускорява до 160 км/ч. Както бе казано и преди, 64 км ще могат да бъдат изминати на електрически режим. Затова и от GM си позволяват да наричат колата Extended-Range Electric Vehicle. В основата е пакет 16-киловатовчасови литиево-йонни батерии, аранжирани във форма на буквата Т. Освен това има и електрически мотор с мощност от 150 к.с. и въртящ момент от 370 Нм независимо от оборотите.
Зареждането на батериите става, когато те се свържат със 120- или 240-волтов контакт. При 240-волтов контакт батериите могат да се заредят за 3 часа, докато с по-маловолтовия ще са необходими близо осем часа за пълно зареждане. Така с оглед на цените на горивата и на електричество в САЩ, Volt ще излиза 6 пъти по-евтино в сравнение с бензиновите аналози.
Дизайнът на серийния Volt видимо се е променил в сравнение с този на оригиналния прототип, показан по време на автомобилното изложение в Детройт през 2007 година. Вече го няма този широк силует, нито издяланите по-остри линии, като вместо това има нова по-гладка, елегантна и конвенционална каросерия, която все още носи чертите на прототипа. Няма спор, че окачването е отлично, предлагат се четири дискови спирачки, регенеративно спиране, както и серво, разбира се.
Тъй като икономията на гориво е един от най-големите ограничители, аеродинамиката е играла голяма роля за изграждането на окончателния външен вид. Volt има доста по-обла и аеродинамична предна престилка, така че да бъде максимално обтекаема. Отзад има малко повече остри ръбове, както и внимателно направен спойлер,благодарение на който въздухът да преминава най-лесно. Интересното е, че автомобилът никак не е малък. Междуколесната база е 2 685 мм, а ширината – 1 798 мм. Багажникът предлага малко над 300 л обем. Максималната дължина е 4 404 мм, което показва, че праговете са относителни къси. Височината от 1 430 мм пък показва, че аеродинамиката наистина е приоритет.
Очаква се Volt да бъде произвеждан във фабриката на GM в Детройт, но на този етап все още ръководството на компанията води нужните преговори. Производството на моделите, предназначени за САЩ, ще започне през 2011 година.
sa6ito- упорит
Novitec с нова доработка на Ferrari 599 GTB Fiorano
Novitec с нова доработка на Ferrari 599 GTB Fiorano
Тунинговата фирма Novitec показа новата си доработка за Ferrari 599 GTB Fiorano. Автомобилът е наречен Novitec Rosso Ferrari 599 GTB Fiorano, като е с по-умерена мощност в сравнение с екстремната версия на суперавтомобила с мощност 797 к.с, представена от фирмата преди време.
Сега стандартният двигател V12 е доработен така ,че да предлага по-висока с 39 к.с. мощност (вместо 612 к.с. тунинговата версия предлага 651 к.с.). Повишената мощност е постигната без да се променя нещо по механиката на двигателя.
Промяната е постигната с пренастройка на електрониката и нова изпускателна система от неръждаема стомана. Повишени са максималните обороти на двигателя до 8550 об/мин.
Регулируемото окачване позволява да се променя разстоянието до пътя чрез натискането на бутон в кабината. Джантите от Novitec са с размер 20 цола отпред и 21 цола отзад. Фирмата предлага и индивидуализиране на интериора на автомобила според предпочитанията на клиента.
Може да се избере и волан от карбон, кожен салон и др. Аеродинамичните допълнения по каросерията включват нов преден спойлер тип „устна”, задно крило и нов дифузьор. Всички панели за каросерията могат да се поръчат от карбон и фибростъкло.
Цената на тунинговия пакет от Novitec започва от 10 490 евро.
news.automedia.bg
Lindzi- SPAMMER
Rolls-Royce представи серийния Ghost
Rolls-Royce представи серийния Ghost
Вече е известна и цената на най-малкия Rolls-Royce, която ще започва от 191 000 евро.
news.automedia.bg
Rolls Royce официално представи своя нов модел Ghost. По-малък, по-достъпен ценово и в същото време ориентиран в по-голяма степен към удобството на водача в сравнение с флагмана Phantom. За първи път за този модел се заговори преди 3 години на автомобилния салон в Париж. Тази година през март в Женева моделът беше представен като концепцията 200EX.
Сега се вижда от официалните снимки на фирмата, че при серийната версия няма почти никакви промени в сравнение с концепцията. Rolls-Royce Ghost е автомобил, който на пазара ще се конкурира с модел като Continental Flying Spur на Bentley.
Външният дизайн на Ghost ясно е повлиян от стила на Phantom. Това важи основно за предната част на автомобила, както и при задните врати, които се отварят срещу движението на 83 градуса, като позволяват изключително удобен достъп до задните седалки.
Като цяло обаче, външният вид на Ghost е по-закръглен и предлага по-плавни линии в сравнение с по-големия Rolls. Купувачите ще могат да изберат и вариант с оцветен в сребърно капак на двигателя, както беше при концепцията 200EX.
Много от стила на Phantom виждаме и в интериора на Ghost. Таблото е подобно на това при флагмана, като намираме и всички познати от по-големия модел луксозни добавки, качествения материал и невероятно добрата изработка, характерна за един Rolls-Royce. Маже да се поръча версия с индивидуални кресла.
Според данните на Rolls Royce, Ghost е по-къс от Phantom с 400 мм, но пространството в интериора на двете коли е съпоставимо. Платформата на Ghost е модифицирана версия на удължената платформа за BMW 7-Series,
което означава, че „малкият” Rolls е изоставил алуминиевата рама на Phantom и е със стоманена самоносеща каросерия.
което означава, че „малкият” Rolls е изоставил алуминиевата рама на Phantom и е със стоманена самоносеща каросерия.
Окачването е въздушно, амортисьорите се регулират електронно. Според фирмата новото въздушно окачване е толкова чувствително, че може да реагира на преместването на пътника от едната страна на задната седалка на другата страна и да настрои автомобила в съответствие с това.
Окачването може да приближи или да отдалечи автомобила до пътя с 25 мм. Както може да се очаква, Ghost е с редица електронни системи подпомагащи водача, като Anti-Roll Stabilization, Dynamic Brake Control, Dynamic Stability Control, Dynamic Traction Control и Cornering Brake Control. Дължината на автомобила е 5399 mm, а теглото му 2435 кг.
Двигателяте изцяло нов V12 с обем 6.6 литра. Максималната му мощност е 570 к.с., а максималният въртящ момент е 780Nm, наличен още от 1500 об/мин. Движещи са задните колела, като движението се предава от автоматична трансмисия ZF с осем скорости. Според производителя, ускорението от място до 100 км е за 4.9 секунди, а максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
Средният разход на гориво е 13.6 литра на 100 км. Вредните емисии от СО2 са 317 г/км. Световната премиера на Ghost ще бъде във Франкфурт, а продажбите в Европа ще започнат преди края на годината.
Вече е известна и цената на най-малкия Rolls-Royce, която ще започва от 191 000 евро.
news.automedia.bg
Lindzi- SPAMMER
Porsche планира да пусне и открита версия на Panamera.
Наскоро се бяха появили информации, че в Porsche се отказват от кабриолет Panamera, но сега става ясно, че от фирмата са представили детайли от колата пред патентното ведомство на САЩ.
Четирите врати на откритата версия и липсата на „В” колонка изискват
значително усилване на долната част на Panamera за да се постигне
стабилност и сигурност.
Да се направи кабриолет с четири врати
е доста рискована операция. В същото време стойността на развойната
дейност е доста висока. Ако все пак се стигне до серийно прозиводство
на подобен открит модел, това ще даде пазарно предимство на Porsche
пред други луксозни марки.
Запазвайки
архитектурата на автомобил с четири врати, откритата Panamera предлага
същото пространство в интериора както купето с четири врати. Естествено
багажникът най-вероятно ще бъде пожертван заради нуждата да се прибере
някъде сгъваемия покрив. Най-вероятно покривът ще бъде платнен. Челното
стъкло на откритата Panamera е по-високо и има допълнително укрепване в
долната част при колонка „А”.
automedia.bg
Lindzi- SPAMMER
И Zagato показва своя юбилейна Alfa
Италианският производител на каросерии Zagato показва първата снимка на
концепцията Alfa Romeo TZ3 Corsa.
Световната премиера на този автомобил ще бъде в петък, на Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Този
модел е поредният, с който се отбелязва 100 годишнината на Alfa Romeo.
Преди време видяхме приноса на Pininfarina и Bertone, които показаха
своите модели на Alfa в Женева, сега е ред на Zagato.
От фирмата казват, че тази концепция не е просто „упражнение по дизайн” и
е създадена за да отбележи не само 100 години от създаването на Alfa,
но и 90 години от началото на съвместната работа на двете фирми.
TZ3 е расов автомобил и ще има редица от компонентите и частите на
суперавтомобила 8C Competizione, включително и двигателят V8. Колата е с
шаси от карбон и фибростъкло, комбинирано с тръбна рама и каросерия от
алуминий.
Ще бъде произведена само в един единствен екземпляр,
който е поръчан от неназован немски колекционер и състезател.
dnes.bg
концепцията Alfa Romeo TZ3 Corsa.
Световната премиера на този автомобил ще бъде в петък, на Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Този
модел е поредният, с който се отбелязва 100 годишнината на Alfa Romeo.
Преди време видяхме приноса на Pininfarina и Bertone, които показаха
своите модели на Alfa в Женева, сега е ред на Zagato.
От фирмата казват, че тази концепция не е просто „упражнение по дизайн” и
е създадена за да отбележи не само 100 години от създаването на Alfa,
но и 90 години от началото на съвместната работа на двете фирми.
TZ3 е расов автомобил и ще има редица от компонентите и частите на
суперавтомобила 8C Competizione, включително и двигателят V8. Колата е с
шаси от карбон и фибростъкло, комбинирано с тръбна рама и каросерия от
алуминий.
Ще бъде произведена само в един единствен екземпляр,
който е поръчан от неназован немски колекционер и състезател.
dnes.bg
bambolina- Администратор
БМВ М3 стана на 25
Това лято е юбилейно за БМВ M3, модел дебютирал преди 25 години. За този четвърт век колата спечели безброй победи в различни съревнования и шампионати, които я превърнаха в истинска икона.
Първенец на легендарното М3-семейство на баварците е БМВ M3 E30, представен като част от моделната гама за 1986 г.
Автомобилът имаше ефектна външност - от стандартната "тройка" се различаваше с усъвършенствано и по-аеродинамично купе, имаше раздути калници, спойлери, джанти BBS с нископрофилни гуми и снижено окачване.
Колата беше оборудвана с 2,3-литров 16-клапанов мотор с мощност 192 к.с.
По-късно дойдоха и по-мощни версии - 215 и 238 к.с., бяха развити и множество състезателни и лимитирани пътни варианти.
Е30 се правеше до 1992 г., като имаше дори вариант кабриолет.
Следващото поколение носеше обозначението E36. В този модел М3 за пръв път имаше модификации с десен волан за Англия, Япония и Южна Африка.
През 2001 г. БМВ представи нова глава в историята на модела - E46. Автомобилът имаше напредничава предавателна кутия - SMG Drivelogik, с възможност за ръчно превключване с лостчета на волана без педал за съединителя.
Под капака беше разположен най-мощният в историята на марката атмосферен двигател - 343 к.с. при ходов обем от 3,2 литра.
С него M3 се ускоряваше от място до 100 км/ч за 5,2 сек. и постигаше максимална скорост от 304 км/ч.
Колата също имаше доста още по-наточени варианти, най-интересни от които бяха M3 GTR V8 и M3 CSL.
Първият беше с 4-литров V-образен, двигател с 8 цилиндъра с мощност 450 к.с. и куатрозадвижване, а вторият разчиташе най-вече на значително намалено тегло, постигнато чрез използването на карбон и отказ от всички "излишества" на нормалното M3.
Актуалното четвърто поколение M3 - E92, дебютира през 2007 г. година. Двигателят му е V8, 4-литров и развива 420 к.с. Ускорението от 0 до 100км/ч става за 4,9 сек.
http://www.vesti.bg
Lindzi- SPAMMER
Русия: "Глонас" срещу GPS
Руският премиер Владимир Путин заяви вчера, че желае всяка нова кола, продавана в Русия след 2012 г., да бъде снабдена с руската глобална сателитна система за навигация "Глонас", която е конкурент на американската GPS, предаде Франс прес.
Смятам, че след 2012 г. всички нови коли биха могли да се продават с тази система, за да се повиши сигурността по пътищата, заявил Путин.
Той добави, че системата "Глонас", която е създадена от съветската армия през 80-те години, се развива успешно и че шест нови спътника ще бъдат изстреляни до края на годината.
Руският вицепремиер Сергей Иванов от своя страна предложи да се наложи вносно мито от 25% върху GPS от 2011 г., отбелязва агенцията.
www.vesti.bg
Lindzi- SPAMMER
"Мерцедес C-класа" удари един милион
В "Мерцедес" имат всички основания да са доволни от добре свършената работа по лансирането на последната C-класа. Представен през март 2007 г., новият модел вече се е продал в 1 млн. екземпляра.
Огромната част от тях са седани - 840 хил., а комбитата - които се появиха през есента на 2007 г., дотук са 160 хил.
САЩ остава най-големия пазар на C-класата, следван от Германия и Китай.
Продажбите в целия свят през първата половина от годината отчитат ръст от 6%, като реализираните единици са 120 300.
Моделът, който впоследствие започва да се нарича C-класа, излиза за първи път през 1982 г.
До днес производството на всички генерации от него достига около 8 млн. автомобила.
Предното поколение също бе доста успешно и се продаде почти 2 млн. пъти.
www.vesti.bg
Lindzi- SPAMMER
BMW 5-Series е новият Автомобил на годината
Новото поколение BMW 5 Series бе избрано за Автомобил на 2011 г. в България.
Наградата за Ван на годината е за новия C-Max на Ford, а автомобил 4Х4 стана Hyundai iX35.За първи път в 14-годишната вече история на конкурса 37-те водещи автомобилни журналисти у нас, обединени в българския Прес Авто Клуб, създадоха и категория Екологичен автомобил на годината и наградата бе спечелена от BMW 7 Series Active Hybrid.За лизингодател на годината в бранша бе избран Райфайзен Лизинг – за приноса на компанията към развитието на автомобилния пазар у нас и за предлагането на лизингови условия, съобразени с индивидуалните изисквания на фирмите и клиентите-физически лица, а за застраховател на годината – Бул Инс, дружеството, което е направило над 1 милион автомобилни застраховки в страната, съобразило продуктите си с икономическата ситуация и подържа коректно и качествено обслужване на клиентите си.В традиционния вече конкурс победителите в отделните категории тази година бяха избирани от специални журита, с по-малко на брой членове, следящи специално типа автомобили във всяка категория и разликите между победители и подгласници бе изключително малка.В категорията Автомобил на годината зад BMW 5 Series с равен брой точки втората позиция заеха новото поколение Opel Astra и Volvo S60, а до финала в огромна конкуренция от около 25 нови модела достигнаха още Citroen C3/DS3 и Chevrolet Spark.В категорията ван Ford C-Max изпревари само с 6,5 точки Fiat Doblo, а трета остана новата Meriva на Opel. До финала достигнаха още Peugeot 5008 и компактната Kia Venga.При модерните модели тип SUV Hyundai за първи спечели награда в състезанието у нас, като надделя със 7 точки над новото поколение Touareg на Volkswagen. Трето място зае BMW X3, а финалисти бяха още Kia Sportage Dacia Duster.Специална награда за технология на годината получи Volvo за новата си система City Safety със защита на пешеходците, за автомобилен пилот на годината бе избран Тодор Славов, а за PR – Владимир Тодоров от Chevrolet.
Източник
Lindzi- SPAMMER
Произведоха първата Škoda Citigo
Седмият модел на фирмата Škoda вече е на бял свят.
Засега само във версия с три врати, тази с пет врати ще бъде на пазара през следващата година. Засега най-малката Škoda ще се продава само в Чехия, но от началото на следващата година моделът ще се появи и на останалите пазари в Европа.
Автомобилът ще има цена малко под 8 000 евро, като има три степени на оборудване – Active, Ambition и Elegance.
За първи път при модел на Škoda ще има странични въздушни (Head-Thorax). Активната безопасност се повишава и с асистента на спирачната система „City Safe Drive“.
Системата се активира автоматично при скорост под 30 км/час,у като лазерен сензор регистрира евентуалната опасност от сблъсък.
Първоначално Citigo ще се предлага с два двигателя – с обем 1.0 литра и мощност 44 kW (60 k.с.) и 55 kW (75 k.с). Във икономичната версия Green средният разход на гориво е 4.2 литра на 100 км.
Разходът при стандартната версия с мощност 44 kW е 4.5 l/100 km, а при 55 kW е 4,7 l/100 km.
http://www.automedia.bg
Lindzi- SPAMMER
Това ли ще караме след 15 години?
Малки по размер, но големи по възможности електрически коли.
Още през 2010 година, когато General Motors показа концепцията EN-V, конструкторите й заявиха, че през 2030 година 60% от световното население, което по това време трябва да бъде около 8 милиарда души, ще бъде концентрирано в големите градове.
Това означава, че улиците ще станат още по-натоварени, а натискът върху обществената инфраструктура, който дори в момента е огромен, ще бъде невиждан.
Решението на този проблем, според General Motors, е радикална промяна на персоналния градски транспорт - малки по размер, но големи по възможности електрически коли.
Тяхното виждане за тези бъдещи коли е концепцията EN-V, чийто оптимизиран, втори вариант беше представен днес. Двуместното возило е получило нов дизайн, климатична инсталация и по-голям багажник, а конструкторите му твърдят, че може да се движи "при всякакви метеорологични условия".
EN-V (Electric Networked-Vehicle) може да се управлява ръчно или да се движи напълно автоматично, благодарение на GPS навигация и още няколко системи, което според General Motors ще намали едновременно катастрофите и задръстванията по пътищата.
Втората версия на концепцията EN-V (жълтото возило) се задвижва от електродвигатели, монтирани във всяко от колелата и предлага автономия от около 40 километра. Градската кола буквално може да завива на място, а моторите й не само я движат, но подсигуряват и нейното спиране.
Категория: Разни Chevrolet
Още през 2010 година, когато General Motors показа концепцията EN-V, конструкторите й заявиха, че през 2030 година 60% от световното население, което по това време трябва да бъде около 8 милиарда души, ще бъде концентрирано в големите градове.
Това означава, че улиците ще станат още по-натоварени, а натискът върху обществената инфраструктура, който дори в момента е огромен, ще бъде невиждан.
Решението на този проблем, според General Motors, е радикална промяна на персоналния градски транспорт - малки по размер, но големи по възможности електрически коли.
Тяхното виждане за тези бъдещи коли е концепцията EN-V, чийто оптимизиран, втори вариант беше представен днес. Двуместното возило е получило нов дизайн, климатична инсталация и по-голям багажник, а конструкторите му твърдят, че може да се движи "при всякакви метеорологични условия".
EN-V (Electric Networked-Vehicle) може да се управлява ръчно или да се движи напълно автоматично, благодарение на GPS навигация и още няколко системи, което според General Motors ще намали едновременно катастрофите и задръстванията по пътищата.
Втората версия на концепцията EN-V (жълтото возило) се задвижва от електродвигатели, монтирани във всяко от колелата и предлага автономия от около 40 километра. Градската кола буквално може да завива на място, а моторите й не само я движат, но подсигуряват и нейното спиране.
Категория: Разни Chevrolet
Lindzi- SPAMMER
Страница 7 от 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Страница 7 от 7
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|