АВТО НОВИНИ
5 posters
Страница 2 от 7
Страница 2 от 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Renault Gordini се завърна
Renault връща една от най-известните си спортни версии – Gordini.
Идеята на французите e да се противопоставят с Gordini на успешни спортни модели, като MINI Cooper и Cooper S, Fiat Abarth и др.
Версиите Gordini ще бъдат разположени съвсем близо (но под) спортните автомобили Renaultsport. С името Gordini ще видим нови спортни версии на моделите на Renault, които ще позволяват да се постигне още по-голяма индивидуализация на всеки от тях.
Моделите Gordini ще имат специфично оцветяване, спортни елементи по каросерията и лети джанти. Първият модел ще бъде Twingo Gordini, който ще видим през 2010 г. След него ще видим „горещата” версия на Clio, а малко по-късно и новия Mégane Coupé Gordini (на снимките горе и първата долу). Той е в син цвят с бели спортни ленти и контрастни черни лети джанти.
Според вицепрезидента на Renault по маркетинга (Stephen Norman), ще има версии обозначени като Gordini и като Gordini S. Връщането на Gordini ще има и друг ефект, ще позволи на спортните версии от Renaultsport да станат още по-екстремни.
Името Gordini се
появява за първи път през 50-те години на миналия век, когато
едноименният отбор се състезава във Формула 1. След това фирмата
започва работа с Renault, като става нещо като официален тунинг партньор.
През 60-те и 70-те години се появяват Renault Gordini 8 и 12, а през 80-те години и Renault 5 Gordini.
dnes.bg
Идеята на французите e да се противопоставят с Gordini на успешни спортни модели, като MINI Cooper и Cooper S, Fiat Abarth и др.
Версиите Gordini ще бъдат разположени съвсем близо (но под) спортните автомобили Renaultsport. С името Gordini ще видим нови спортни версии на моделите на Renault, които ще позволяват да се постигне още по-голяма индивидуализация на всеки от тях.
Моделите Gordini ще имат специфично оцветяване, спортни елементи по каросерията и лети джанти. Първият модел ще бъде Twingo Gordini, който ще видим през 2010 г. След него ще видим „горещата” версия на Clio, а малко по-късно и новия Mégane Coupé Gordini (на снимките горе и първата долу). Той е в син цвят с бели спортни ленти и контрастни черни лети джанти.
Според вицепрезидента на Renault по маркетинга (Stephen Norman), ще има версии обозначени като Gordini и като Gordini S. Връщането на Gordini ще има и друг ефект, ще позволи на спортните версии от Renaultsport да станат още по-екстремни.
Името Gordini се
появява за първи път през 50-те години на миналия век, когато
едноименният отбор се състезава във Формула 1. След това фирмата
започва работа с Renault, като става нещо като официален тунинг партньор.
През 60-те и 70-те години се появяват Renault Gordini 8 и 12, а през 80-те години и Renault 5 Gordini.
dnes.bg
bambolina- Администратор
Lamborghini - Made in Romania
Румънец представи интересна концепция, наречена Lamborghini Insecta.
Въпреки че концептуалната Insecta няма нищо общо с "биковете",
тя представлява запомняща се визуализация на двуместен спортен
автомобил, чийто дизайн по нищо не отстъпва на автомобилите с марка Lamborghini.
Студентът по дизайн Юлиан Бумбу (Iulian Bumbu) е черпил вдъхновението си от света
на насекомите, запленен от причудливата форма на телата им. Погледната
отгоре задната част на колата може да бъде оприличена по форма с тялото
на насекомо.
"Идеята", споделя Бумбу, "беше да се създаде екстремна, спортно
ореантирана машина с гъвкав стил, преплитащ органични линии в
геометричния дизайн на Lamborghini"
"Опитах да преплета тези органични мотиви в оригиналният дизайн на
Lamborghini. Целта беше да се създаде автомобил, който от пръв поглед
да бъде разпознаван като Lamborghini", споделя още Юлиан Бумбу.
Габаритите на Insecta са почти аналогични с тези наGallardo. Дълга е 4,3 метра (точно колкото Gallardo), висока - 1 метър и широка - 2 метра. Междуосието е 2,65 метра.
Юлиан Бумбу е разработил Insecta Concept така, че карбоновото й шаси да бъде идеално за V10 двигателя от Gallardo.
dnes.bg
Въпреки че концептуалната Insecta няма нищо общо с "биковете",
тя представлява запомняща се визуализация на двуместен спортен
автомобил, чийто дизайн по нищо не отстъпва на автомобилите с марка Lamborghini.
Студентът по дизайн Юлиан Бумбу (Iulian Bumbu) е черпил вдъхновението си от света
на насекомите, запленен от причудливата форма на телата им. Погледната
отгоре задната част на колата може да бъде оприличена по форма с тялото
на насекомо.
"Идеята", споделя Бумбу, "беше да се създаде екстремна, спортно
ореантирана машина с гъвкав стил, преплитащ органични линии в
геометричния дизайн на Lamborghini"
"Опитах да преплета тези органични мотиви в оригиналният дизайн на
Lamborghini. Целта беше да се създаде автомобил, който от пръв поглед
да бъде разпознаван като Lamborghini", споделя още Юлиан Бумбу.
Габаритите на Insecta са почти аналогични с тези наGallardo. Дълга е 4,3 метра (точно колкото Gallardo), висока - 1 метър и широка - 2 метра. Междуосието е 2,65 метра.
Юлиан Бумбу е разработил Insecta Concept така, че карбоновото й шаси да бъде идеално за V10 двигателя от Gallardo.
dnes.bg
bambolina- Администратор
BRABUS представи нова версия на ML
Тунинг фирмата е готова с брутална доработка на базата на Mercedes AMG ML 63.
Екстремния SUV носи името BRABUS ML 63 Biturbo и предлага екстремно мощен двигател и хищен дизайн.
Тунерите са доработили 6.3-литровият V8 агрегат, който вече доставя 650
конски сили и въртящ момент от 850 Нм. Скоростната кутия е
модифицирана, автоматична със седем степени - SPEEDSHIFT 7G-TRONIC, а
задвижването е постоянно 4х4. Максималната скорост достига 310 км/ч, а
ускорението от място до 100 км/ч. става за нищожните за SUV - 4.2
секунди.
Интегрираният bodykit се състои от нов Widestar пакет, който
изключително напомня на доработката Brabus Widestar ML 63, която
видяхме още през 2007 година. Тунинг пакетът се състои от нова предна
броня с интегрирани светлини, раздути калници, променена задна броня с
интегрирана четворна ауспухова система от неръждаема стомана, 23-инчови
ковани колела, обути с високоскоростни гуми с размер 315/25 R 23, заден
спойлер и др.
Приятно впечатление прави спирачна система, която е оборудвана с
12-бутални спирачни апарати и предни дискове с размер 380 мм. Задните
колела, контролират 6-бутални апарати и спирачни дискове с размер 360.
Окачването е въздушно и доближава бруталният SUV с 30 мм. по-близо до
пътя.
В интериора на BRABUS ML 63 Biturbo цари висококачествен лукс, а
интегрирани емблеми с логото на компанията подсказват за екстремните
възможности на автомобила. Ергономичният спортен салон е съшит от
естествена кожа и алкантара, които се допълват идеално от карбоновите
елементи в купето.
Цената на BRABUS ML 63 Biturbo в Европа започва от 190 600 евро.
Желаещите да закупят само доработеният от BRABUS - 6.3-литров V8
агрегат, трябва да приготвят сумата от 69 800 евро.
dnes.bg
Екстремния SUV носи името BRABUS ML 63 Biturbo и предлага екстремно мощен двигател и хищен дизайн.
Тунерите са доработили 6.3-литровият V8 агрегат, който вече доставя 650
конски сили и въртящ момент от 850 Нм. Скоростната кутия е
модифицирана, автоматична със седем степени - SPEEDSHIFT 7G-TRONIC, а
задвижването е постоянно 4х4. Максималната скорост достига 310 км/ч, а
ускорението от място до 100 км/ч. става за нищожните за SUV - 4.2
секунди.
Интегрираният bodykit се състои от нов Widestar пакет, който
изключително напомня на доработката Brabus Widestar ML 63, която
видяхме още през 2007 година. Тунинг пакетът се състои от нова предна
броня с интегрирани светлини, раздути калници, променена задна броня с
интегрирана четворна ауспухова система от неръждаема стомана, 23-инчови
ковани колела, обути с високоскоростни гуми с размер 315/25 R 23, заден
спойлер и др.
Приятно впечатление прави спирачна система, която е оборудвана с
12-бутални спирачни апарати и предни дискове с размер 380 мм. Задните
колела, контролират 6-бутални апарати и спирачни дискове с размер 360.
Окачването е въздушно и доближава бруталният SUV с 30 мм. по-близо до
пътя.
В интериора на BRABUS ML 63 Biturbo цари висококачествен лукс, а
интегрирани емблеми с логото на компанията подсказват за екстремните
възможности на автомобила. Ергономичният спортен салон е съшит от
естествена кожа и алкантара, които се допълват идеално от карбоновите
елементи в купето.
Цената на BRABUS ML 63 Biturbo в Европа започва от 190 600 евро.
Желаещите да закупят само доработеният от BRABUS - 6.3-литров V8
агрегат, трябва да приготвят сумата от 69 800 евро.
dnes.bg
bambolina- Администратор
Правителствена помощ за бъдещия Range Rover LRX
Британското правителство ще отпусне помощ от 27 милиона паунда за да
подпомогне разработката на малък SUV модел от Land Rover, обозначен
като LRX.
Този модел беше показан през миналата година на автомобилното изложение в Детройт.
Трябва да се отбележи, че помощта е извън
пакета за подпомагане на групата в размер на 2.3 милиарда паунда, за
който в момента фирмата преговаря с правителството.
Както е известно сега Land Rover сега е собственост на индийската Тата Motors. От там съобщиха, че стойността на целия проект LRX е 400 милиона паунда.
Помощта на британското правителство е съществена за един много важен за фирмата продукт, заяви Фил Пофам ( Phil Popham), мениджинг директор на Land Rover.
В скоро време трябва да се вземе окончателното решение за започване на серийно производство на LRX. Стана ясно обаче, че докато концепцията беше представена като Land Rover, серийната версия ще бъде с марката на Range Rover.
Новият малък SUV ще има доста общи компоненти с Freelander, включително и системата за предаване на движението към четирите колела.
dnes.bg
подпомогне разработката на малък SUV модел от Land Rover, обозначен
като LRX.
Този модел беше показан през миналата година на автомобилното изложение в Детройт.
Трябва да се отбележи, че помощта е извън
пакета за подпомагане на групата в размер на 2.3 милиарда паунда, за
който в момента фирмата преговаря с правителството.
Както е известно сега Land Rover сега е собственост на индийската Тата Motors. От там съобщиха, че стойността на целия проект LRX е 400 милиона паунда.
Помощта на британското правителство е съществена за един много важен за фирмата продукт, заяви Фил Пофам ( Phil Popham), мениджинг директор на Land Rover.
В скоро време трябва да се вземе окончателното решение за започване на серийно производство на LRX. Стана ясно обаче, че докато концепцията беше представена като Land Rover, серийната версия ще бъде с марката на Range Rover.
Новият малък SUV ще има доста общи компоненти с Freelander, включително и системата за предаване на движението към четирите колела.
dnes.bg
bambolina- Администратор
BMW излезе на червено
Развихрилата се кредитна и финансова криза нанесе сериозен удар на
световните производители за година. Последната жертва на трудните
условия на пазара стана производителят на германските лукс автомобили
BMW.
Концернът отчете изненадваща оперативна загуба през
четвъртото тримесечие на миналата година, съобщи Стандарт, цитирайки
агенция Reuters. Минусът на гиганта за трите месеца до декември възлезе на 718 млн. евро.
Резултатът се оказа значително по-лош от очаквания от анализаторите, които прогнозираха загуба от 103 млн. евро. Вследствие на новината акциите на премиумната марка потънаха с 11%.Лошото
тримесечие повлече надолу и печалбата на компанията за цялата година.
Нетният резултат на BMW за 2008 г. спадна до 330 млн. евро, което беше
далеч под очакванията за над 1 млрд. евро печалба.
Заради лошите си цифри компанията предложи да ореже дивидента си до 30 цента за акция.
световните производители за година. Последната жертва на трудните
условия на пазара стана производителят на германските лукс автомобили
BMW.
Концернът отчете изненадваща оперативна загуба през
четвъртото тримесечие на миналата година, съобщи Стандарт, цитирайки
агенция Reuters. Минусът на гиганта за трите месеца до декември възлезе на 718 млн. евро.
Резултатът се оказа значително по-лош от очаквания от анализаторите, които прогнозираха загуба от 103 млн. евро. Вследствие на новината акциите на премиумната марка потънаха с 11%.Лошото
тримесечие повлече надолу и печалбата на компанията за цялата година.
Нетният резултат на BMW за 2008 г. спадна до 330 млн. евро, което беше
далеч под очакванията за над 1 млрд. евро печалба.
Заради лошите си цифри компанията предложи да ореже дивидента си до 30 цента за акция.
bambolina- Администратор
Protoscar Lampo: Швейцарска изработка
Напоследък изглежда така, сякаш нов електрически спортен
концептуален модел е показван всеки месец, но не винаги успяваме да
видим реалния протототип. Това обаче не важи за
следващия модел. Електрическият роудстър Lampo е най-новото
произведение на швейцарската фирма Protoscar и представлява своебразен
вариант на бъдещ сериен модел, който ще се появи догодина.
Вече са известни и няколко аспекта от спецификациите - най-малкото е, че е
известно, че мощността на автомобила ще бъде 268 к.с., която се
получава от мощността на двата електрически мотора BRUSA. Ще
има по един мотор за всяка ос, което само по себе си означава, че
автомобилът ще бъде със задвижване на четирите колела. 32-киловатчасова
батерия предоставя на кабриолета пък възможността да измине с едно
зареждане 200 км.
Lampo ще притежава интелигентна система за зареждане, която позволява на собственика да избира между
различни ключови аспекти при зареждането - например най-кратко време за зареждане, максимална зареденост, както и количеството енергия, което трябва да бъде придобито за определен времеви период.Използвайки
традиционен 240-волтов европейски електрически контакт с големина на
тока от 10-16 ампера, Protoscar твърдят за Lampo, че може да бъде
зареден за по-малко от 12 часа.
И колкото и да е странно, Protoscar виждат слънцето като основен източник на енергия за
своя Lampo. Но от компанията твърдят това поради фотоволтовата фабрика
с мощност от 16 kWp, която е локализирана в Седжиано, Тоскана. Съответно
Protoscar се надяват, че въпросната технология ще бъде разпространена.
Така с тази технология Lampo реално наистина ще може да постигне емисии
от 0 г/км.
Но от компанията коментират, че дори и да бъде ползвана електрическата мрежа в Швейцария, то това ще резултира в края
на краищата на 7 г/км емисии на СО2 - благодарение на необичайно
екологичната им електронергия. Използвайки по-типичното
стандартно електричество за Европейския съюз, генерирано от Eurelectric
при стандартите за 2020 година, емисиите ще доближат около 40 г/км. И
това пак е по-малко от половината на емисиите на настоящите бензинови хибридни автомобили.
Съответно базисната концепция, изказана по корпоративния език на Protoscar, е наречена eQmotion. В общи линии
това означава electric quotient/quality motion (електрическо качествено движение). Това ще рече, че идеята им е да създадат изцяло (т.е. без никакви компромиси) 100-процентов електрически автомобил, който е изключително ефективен и с възможно най-малко емисии на СО2.
Protoscar представлява иначе малка фирма, базирана в Ровио, Швейцария. Нейният
екип се състои от само 14 души. Понастоящем компанията специализира в
дизайна на екологични ефективни автомобили, като е работила с Daimler
AG, General Motors, Nissan и Rinspeed.
източник: actualno.com снимки- autoborsa.eu
bambolina- Администратор
BMW готви Z 10 за съперник на Audi R8
Вече е известно, че BMW готви съперник на Audi R8.
Това ще бъде BMW Z10, автомобил с монтиран отпред двигател и задвижване на задните колела. Вече е обявена и очакваната цена на бъдещия BMW Z10 - от 86 000 евро.
Колата ще бъде със системите Efficient Dynamics, stop-start и така наречената система „heat collector”, която ще превръща топлинната енергия натрупвана в ауспуха в електроенергия.
BMW Z10 ще има силно изразена аеродинамична форма способстваща за изключителните динамични качества на автомобила.
Според Адриан ван Хойдонк (Adrian van Hooydonk), новият главен дизайнер на BMW group, Z10 освен изключително динамичен ще бъде и екологичен автомобил. За BMW Z10 ще
покаже пътищата за бъдещето на фирмата. Идеята е насладата от
управлението да остане в центъра на всички бъдещи модели на Баварската
фирма, но заедно с това де се демонстрира и висока ефективност и
сигурност.
Все още не се знае нищо за дизайна на този автомобил, а в момента в Мюнхен разработват техническата част на Z 10.
източник: automedia.bg
bambolina- Администратор
През май Aston Martin ще покаже още една Lagonda
След като Aston Martin обяви възраждането на легендарната марка Lagonda
и показа първата концепция, много експерти и автомобилни фенове
останаха разочаровани.
Това се дължи на факта, че показаният модел с марката SUV (кросоувър?), а всички очакваха спортен автомобил с авангарден дизайн.
Сега става ясно, че разочарованието може би е преждевременно. От Aston Martin съобщават, че скоро ще бъде представена нова, съвършено различна от вече показаната в Женева, концепция на Lagonda.
Според Дeйвид Ричардс, шеф на фирмата Prodrive, един от собствениците на Aston Martin,
първата концепция показана наскоро в Женева е имала за цел да
предизвика вниманието на по-широката публика. Серийните модели на Lagonda според неговите думи „ще изглеждат доста по-различно”.
Ричардс уточнява, че втората концепция на Lagonda ще бъде показана през май.
automedia.bg
и показа първата концепция, много експерти и автомобилни фенове
останаха разочаровани.
Това се дължи на факта, че показаният модел с марката SUV (кросоувър?), а всички очакваха спортен автомобил с авангарден дизайн.
Сега става ясно, че разочарованието може би е преждевременно. От Aston Martin съобщават, че скоро ще бъде представена нова, съвършено различна от вече показаната в Женева, концепция на Lagonda.
Според Дeйвид Ричардс, шеф на фирмата Prodrive, един от собствениците на Aston Martin,
първата концепция показана наскоро в Женева е имала за цел да
предизвика вниманието на по-широката публика. Серийните модели на Lagonda според неговите думи „ще изглеждат доста по-различно”.
Ричардс уточнява, че втората концепция на Lagonda ще бъде показана през май.
automedia.bg
bambolina- Администратор
2009 e специална година за Bugatti
2009 година е много важна и специална за Bugatti.
Причините за това са поне две. Първо, тази година отбелязва 100 годишнината на фирмата, която Еторе Бугати (Ettore Bugatti) основава през септември 1909 г. и второ, през септември 2009 управлението на Bugatti ще обяви плановете за бъдещето, и ще покаже изцяло нов модел.
Всъщност честванията на 100 годишнината вече започнаха, след като Bugatti представи наскоро в Женева специалната версия на Veyron, наречена Bleu Centenaire.
Стана ясно и това, че в момента фирмата разработва няколко нови модели, всичките от калибъра и с цена като тази на Bugatti Veyron. Говорител на фирмата обяви, че бъдещият нов модел на Bugatti ще бъде също толкова екстремен и уникален, както и Veyron.
По повод на многобройните опити на други производители да създадат конкуренти на Veyron, говорителят
на фирмата заяви, че ако нещо реално застраши първенството на техния
модел, те ще отговорят на предизвикателството по подобаващ начин.
Въпреки подготвяния нов модел, от фирмата готвят и още нови специални издания на Veyron.
automedia.bg
Причините за това са поне две. Първо, тази година отбелязва 100 годишнината на фирмата, която Еторе Бугати (Ettore Bugatti) основава през септември 1909 г. и второ, през септември 2009 управлението на Bugatti ще обяви плановете за бъдещето, и ще покаже изцяло нов модел.
Всъщност честванията на 100 годишнината вече започнаха, след като Bugatti представи наскоро в Женева специалната версия на Veyron, наречена Bleu Centenaire.
Стана ясно и това, че в момента фирмата разработва няколко нови модели, всичките от калибъра и с цена като тази на Bugatti Veyron. Говорител на фирмата обяви, че бъдещият нов модел на Bugatti ще бъде също толкова екстремен и уникален, както и Veyron.
По повод на многобройните опити на други производители да създадат конкуренти на Veyron, говорителят
на фирмата заяви, че ако нещо реално застраши първенството на техния
модел, те ще отговорят на предизвикателството по подобаващ начин.
Въпреки подготвяния нов модел, от фирмата готвят и още нови специални издания на Veyron.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Серийна Dacia Duster ще видим още идната година
Серийна версия на Dacia Duster, концепцията която видяхме в Женева, ще се появи на пазара още през 2010 г.
Според източници от румънската фирма, серийната версия на SUV автомобила ще бъде показана след една година отново на автомобилния салон в Женева.
Серийната версия на новия SUV ще има размери идентични с концепцията. В интериора ще бъдат запазени
нестандартните седалки, които ще могат да се разполагат в различна конфигурация. Колата ще има версия с предаване на движението 4х4, но стандартно ще бъде със задвижване само на предните колела. Скоростната кутия ще бъде механична, но отново ще има версия с автоматична трансмисия.
Двигателят ще бъде показания с концепцията турбодизел 1.5dCi с мощност 103 к.с., но наред с него бъдещия Duster ще се предлага и с бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с. и с двулитров турбобензинов двигател с мощност 170 к.с.
Интересно е, че румънското правителство ще участва във финансирането на развойната дейност за първия SUV на Dacia като ще отпусне 10 милиона евро от общата сума 100 милиона евро, която е нужна за разработка на серийната версия на Duster.
automedia.bg
Според източници от румънската фирма, серийната версия на SUV автомобила ще бъде показана след една година отново на автомобилния салон в Женева.
Серийната версия на новия SUV ще има размери идентични с концепцията. В интериора ще бъдат запазени
нестандартните седалки, които ще могат да се разполагат в различна конфигурация. Колата ще има версия с предаване на движението 4х4, но стандартно ще бъде със задвижване само на предните колела. Скоростната кутия ще бъде механична, но отново ще има версия с автоматична трансмисия.
Двигателят ще бъде показания с концепцията турбодизел 1.5dCi с мощност 103 к.с., но наред с него бъдещия Duster ще се предлага и с бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с. и с двулитров турбобензинов двигател с мощност 170 к.с.
Интересно е, че румънското правителство ще участва във финансирането на развойната дейност за първия SUV на Dacia като ще отпусне 10 милиона евро от общата сума 100 милиона евро, която е нужна за разработка на серийната версия на Duster.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Citroen ще прави хибриден DS5
От Citroen обявиха, че ще има и хибридна версия на бъдещия Citroen DS5.
Това е вторият нов модел от бъдещото семейство DS, имащ размерите на С4. Хибридната система ще бъде съставена от дизелов двигател и електромотор.
От Citroen заявиха, че хибридните технологии ще играят значителна роля при бъдещите модели на фирмата. Бъдещият хибриден Citroen DS5 с дизелов двигател и електромотор ще бъде на пазара през 2011 г.
Всъщност тази хибридна технология беше представена при концепцията на Citroen C4 WRC Hybrid 4.
Това е първият хибриден рали автомобил в света. Той може да се движи
само с електроенергия при преместването на автомобила между етапите на
дадено рали състезание. Колата беше представена на автомобилния салон в
Женева и демонстрира добрите възможности на Citroen в хибридните технологии.
automedia.bg
Това е вторият нов модел от бъдещото семейство DS, имащ размерите на С4. Хибридната система ще бъде съставена от дизелов двигател и електромотор.
От Citroen заявиха, че хибридните технологии ще играят значителна роля при бъдещите модели на фирмата. Бъдещият хибриден Citroen DS5 с дизелов двигател и електромотор ще бъде на пазара през 2011 г.
Всъщност тази хибридна технология беше представена при концепцията на Citroen C4 WRC Hybrid 4.
Това е първият хибриден рали автомобил в света. Той може да се движи
само с електроенергия при преместването на автомобила между етапите на
дадено рали състезание. Колата беше представена на автомобилния салон в
Женева и демонстрира добрите възможности на Citroen в хибридните технологии.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Официални изображения на Murcielago Roadster
В интернет пространството се появиха изображения на Lamborghini Murcielago LP650-4 Roadster.
Поредната приятна изненада от "биковете" се нарича Lamborghini Murcielago LP650-4 Roadster и се отличава с променен дизайн, висока мощност и олекотено купе.
На очи се набиват новият bodykit в два цвята и тъмните лети джанти с
които се оборудва кабриолета. Салона е съшит от висококачествена кожа и
алкантара в същия цвят като на купето, а интегрираните декоративни
елементи от карбон и алуминий, придават още по-агресивно излъчване на
Murcielago LP650-4 Roadster.
Двигателя с който се екипира кабриолета е 6.5 литров V12, доставящ 650 конски сили. Мощността се предава към четирите колела, чрез шест степенна скоростна кутия с възможност за превключване на предавките от волана.
Ускорението до 100 км/ч. става за 3.4 секунди, а максималната скорост достига 330 км/ч.
скоростна кутия с възможност за превключване на предавките от волана.
Ускорението до 100 км/ч. става за 3.4 секунди, а максималната скорост достига 330 км/ч.
Lamborghini Murcielago LP650-4 Roadster ще се произвежда в ограничена серия на цена от около $380,000.
аutomedia.bg
Поредната приятна изненада от "биковете" се нарича Lamborghini Murcielago LP650-4 Roadster и се отличава с променен дизайн, висока мощност и олекотено купе.
На очи се набиват новият bodykit в два цвята и тъмните лети джанти с
които се оборудва кабриолета. Салона е съшит от висококачествена кожа и
алкантара в същия цвят като на купето, а интегрираните декоративни
елементи от карбон и алуминий, придават още по-агресивно излъчване на
Murcielago LP650-4 Roadster.
Двигателя с който се екипира кабриолета е 6.5 литров V12, доставящ 650 конски сили. Мощността се предава към четирите колела, чрез шест степенна скоростна кутия с възможност за превключване на предавките от волана.
Ускорението до 100 км/ч. става за 3.4 секунди, а максималната скорост достига 330 км/ч.
скоростна кутия с възможност за превключване на предавките от волана.
Ускорението до 100 км/ч. става за 3.4 секунди, а максималната скорост достига 330 км/ч.
Lamborghini Murcielago LP650-4 Roadster ще се произвежда в ограничена серия на цена от около $380,000.
аutomedia.bg
bambolina- Администратор
Koenigsegg Quant: Със слънчеви батерии... и четири места
"Екстремен" е дума, която обикновено
много лесно се връзва към някой от суперавтомобилите, но в случая на
Koenigsegg това наистина е най-точният да се окачествят: техните коли
наистина са екстремни. Най-новият представител на шведската гама от
суперавтомобили ще бъде Quant.
Автомобилът представлява всъщност рожбата на шведската фирма NLG Solar AG - пионер
във фотоволтовата и електрическата технология. Проектът бе роден,
когато NLV поръчаха на Koenigsegg да развият и създадан „колата на
бъдещето", инкорпорираща слънчевата технология на компанията. Крайният резултат е четиривратият електрически Quant, задвижван от слънчева енергия.
Моделът ще бъде със задвижване на задните колела, като въртящият момент ще бъде
произвеждан от двойка електрически мотори с комбинирана мощност от 512
к.с. и въртящ момент от 715 Нм. Фактът, че има два двигателя, елиминира
нуждата от някакъв диференциал, тъй като дизайнът позволява постоянен и
контролиран поток на мощност към задните колела.
Отвътре в автомобила има място за четирима възрастни души. Общата маса на
колата е 1 780 кг, като се предполага, че ускорението до 100 км/ч ще
отнема 5.2 секунди. Максималната скорост пък е
оценявана на 275 км/ч. И за да се спестят максимално много килограми,
Quant притежава специфично монококово шаси от въглеродни влакна. Към
това има и Flow Accumulator Energy Storage (FAES). Развита от NLV,
системата FAES тежи общо 450 кг и не включва никакви тежки или рискови
материали, каквито са литиево-йонните батерии, ползвани от повечето
автомобилни производители.
От NLV твърдят, че системата FAES може да бъде заредена напълно за 20 минути и позволява на модела да
измине дистанция от 500 км с едно зареждане. И за да се увеличи още
повече тази дистанция, има и соларни клетки, които са монтирани към
каросерията на колата. Към това Quant е оборудван и със системата за
регенериране на енергия при спиране.
Каросерията на Quant е с дължина от 4 879 мм и притежава две врати тип "чайка".
Интериорът пък включва няколко инфотейнмънт екрани, тризонов климатик,
както и LED елементи.
Koenigsegg и NLV планират евентуално да конструират Quant за публиката, като в момента се работи
върху първите работещи прототипи.
club.bg
bambolina- Администратор
Chevrolet Camaro – от място до 100 км/час за 4.7 секунди
General Motors публикува официални данни за динамиката на „мускулестия” американец.
Колата спринтира от място до 100 км/час за впечатляващите 4.7 секунди. В същото време от Chevrolet дават и разход на автомобила в градски условия от 14 литра на 100 км, а извън града от 9.7 литра на 100 км.
Официалните данни на GM
показват доста добра динамика на автомобила с мощност 426 к.с (с
механична скоростна кутия и 400 к.с автоматична). В същото време и
разходът си го бива, но той не е толкова интересен за „мускулестите”
автомобили, а и никога не е бил силна страна на американците. Все още
обаче не са публикувани данните за версията с V6 двигател с мощност 300 к.с.
automedia.bg
bambolina- Администратор
SL65 AMG от Inden Design
Както вероятно знаете, през миналата година Mercedes-Benz обнови своята SL-Class.
Колата получи фейслифт и редица нови системи. Тунерите от Inden Design обаче не са се заинтересували от обновения модел, а представят доработка на SL65 AMG версия от преди модернизацията (моделът произвеждан от 2005 до 2008 г.)
Версията на Inden Design предлага изцяло нова предница, нови фарове, нов капак на двигателя. Като цяло промените придават на автомобила стила на новия SL.
Това не са всички промени направени от
тунерите на стария модел. Предлагат се нови алуминиеви джанти с размер
19 цола. С помощта на нов интеркулер, нова турбина, нов маслен филтър и
промени в електронното управление на двигателя (ECU), мощността на автомобила е повишена до 680 к.с. (стандартно е 612 к.с.).
Интериора на колата е в черен цвят. Всички използвани части от тунинговата фирма са оригинално производство на AMG.
automedia.bg
Колата получи фейслифт и редица нови системи. Тунерите от Inden Design обаче не са се заинтересували от обновения модел, а представят доработка на SL65 AMG версия от преди модернизацията (моделът произвеждан от 2005 до 2008 г.)
Версията на Inden Design предлага изцяло нова предница, нови фарове, нов капак на двигателя. Като цяло промените придават на автомобила стила на новия SL.
Това не са всички промени направени от
тунерите на стария модел. Предлагат се нови алуминиеви джанти с размер
19 цола. С помощта на нов интеркулер, нова турбина, нов маслен филтър и
промени в електронното управление на двигателя (ECU), мощността на автомобила е повишена до 680 к.с. (стандартно е 612 к.с.).
Интериора на колата е в черен цвят. Всички използвани части от тунинговата фирма са оригинално производство на AMG.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Ще има и Audi RS3
Членът на Борда на директорите в Audi, Михаел Дик (Michael Dick)
заявява в интервю за списание Autovisie Magazine, че най-вероятно ще
има „гореща” версия RS3.
От казаното пред списанието става ясно, че технически новият Audi RS3 е почти готов, защото ще използва турбодвигателя с обем 2.5 литра, който се монтира и на новия TT RS, показан наскоро в Женева.
Двигателят може да предложи впечатляващата мощност от 340 к.с. и максимален въртящ момент 450 Nm. С него ТТ RS ускорява от място до 100 км/час за 4.6 секунди (същата динамика има и Audi R8), а максималната му скорост е 288 км/час.
Вероятно подобна динамика ще демонстрира и новия RS3, но все още не е известно кога ще стигне до серийно производство. Известно е, че новото поколение на Audi A3 ще бъде на пазара след около две години, но за RS3 все още няма точна дата.
automedia.bg
заявява в интервю за списание Autovisie Magazine, че най-вероятно ще
има „гореща” версия RS3.
От казаното пред списанието става ясно, че технически новият Audi RS3 е почти готов, защото ще използва турбодвигателя с обем 2.5 литра, който се монтира и на новия TT RS, показан наскоро в Женева.
Двигателят може да предложи впечатляващата мощност от 340 к.с. и максимален въртящ момент 450 Nm. С него ТТ RS ускорява от място до 100 км/час за 4.6 секунди (същата динамика има и Audi R8), а максималната му скорост е 288 км/час.
Вероятно подобна динамика ще демонстрира и новия RS3, но все още не е известно кога ще стигне до серийно производство. Известно е, че новото поколение на Audi A3 ще бъде на пазара след около две години, но за RS3 все още няма точна дата.
automedia.bg
bambolina- Администратор
BMW Alpina D3 B-Turbo - 5.4 литра на 100 км
Започнаха продажбите на новия BMW Alpina D3 Bi-Turbo в някои европейски страни.
Във Великобритания версията седан с механична скоростна кутия е с цена 29 950 паунда (около 63 600 лева) и 31 585 (около 67 100 лева), когато е с автоматична скоростна кутия.
Новата Alpina е създадена на базата на преминалия през фейслифт седан на BMW Серия-3. Alpina D3 е с модифициран вариант на познатия от 123d двулитров турбодизелов би-турбо двигател с максимална мощност 214 к.с. при 4 000 об/мин. и максимален въртящ момент 450Nm (по висок от този при М3, наличен още от 2000 об/мин.
Според производителите от Alpina, D3 Bi-Turbo седан
може да постигне максимална скорост от 245 км/час и има ускорение от
място до 100 км/час за 6.9 секунди. Доста добри динамични показатели,
като се има предвид и ниския среден разход на гориво от 5.4 литра на
100 км. Вредните емисии CO2 също са на ниско равнище за „гореща” версия – 143 г/км.
automedia.bg
Във Великобритания версията седан с механична скоростна кутия е с цена 29 950 паунда (около 63 600 лева) и 31 585 (около 67 100 лева), когато е с автоматична скоростна кутия.
Новата Alpina е създадена на базата на преминалия през фейслифт седан на BMW Серия-3. Alpina D3 е с модифициран вариант на познатия от 123d двулитров турбодизелов би-турбо двигател с максимална мощност 214 к.с. при 4 000 об/мин. и максимален въртящ момент 450Nm (по висок от този при М3, наличен още от 2000 об/мин.
Според производителите от Alpina, D3 Bi-Turbo седан
може да постигне максимална скорост от 245 км/час и има ускорение от
място до 100 км/час за 6.9 секунди. Доста добри динамични показатели,
като се има предвид и ниския среден разход на гориво от 5.4 литра на
100 км. Вредните емисии CO2 също са на ниско равнище за „гореща” версия – 143 г/км.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Acura готви нов модел
На автомобилния салон в Ню Йорк, който ще бъде открит идния месец, Acura ще покаже нова концепция.
Това ще бъде изцяло нов модел на кросоувър, по подобие на BMW X6. Японският производител не е предоставил никакви данни за този автомобил.
Публикувана е само една снимка тип тийзър. Ако съдим по нея, колата е
готова, вероятно и серийната версия е съвсем близо. Досега колата е
хващана няколко пъти по време на тестове. Ще представим този нов
автомобил на Acura след представянето му в Ню Йорк.
automedia.bg
Това ще бъде изцяло нов модел на кросоувър, по подобие на BMW X6. Японският производител не е предоставил никакви данни за този автомобил.
Публикувана е само една снимка тип тийзър. Ако съдим по нея, колата е
готова, вероятно и серийната версия е съвсем близо. Досега колата е
хващана няколко пъти по време на тестове. Ще представим този нов
автомобил на Acura след представянето му в Ню Йорк.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Rolls-Royce ще прави купе и кабрио на базата на 200 ЕХ
През 2011 година на базата на новия седан Rolls-Royce 200EX, фирмата ще пусне на пазара ново купе и нов кабриолет.
Според информация на холандското издание AutoTelegraaf, в основата на тези автомобили ще бъде концепцията 200EX, за първи път представена на автомобилния салон в Женева тази година.
Седанът Rolls-Royce 200EX ще се появи още идната година, но името на модела все още не e известно. Според някои спекулации в британската преса този автомобил ще се казва Silver Ghost, едно име, което в Rolls-Royce е използвано за първи път преди повече от век.
Серийната версия на седана Rolls-Royce 200EX ще
бъде най-малкият модел на британската фирма. Той ще бъде с 435 мм
по-къс, с 42 мм по-тесен и с 84 мм по-нисък от флагмана на фирмата Phantom.
Новият модел ще бъде произвеждан на удължена платформа от BMW 7-Series Long. Двигателят ще бъде с 12 цилиндъра и ще се комбинира с автоматичната скоростна кутия ZF.
За първи път серийната версия на седана Rolls-Royce 200EX ще бъде представена на автомобилния салон във Франкфурт през септември.
automedia.bg
Според информация на холандското издание AutoTelegraaf, в основата на тези автомобили ще бъде концепцията 200EX, за първи път представена на автомобилния салон в Женева тази година.
Седанът Rolls-Royce 200EX ще се появи още идната година, но името на модела все още не e известно. Според някои спекулации в британската преса този автомобил ще се казва Silver Ghost, едно име, което в Rolls-Royce е използвано за първи път преди повече от век.
Серийната версия на седана Rolls-Royce 200EX ще
бъде най-малкият модел на британската фирма. Той ще бъде с 435 мм
по-къс, с 42 мм по-тесен и с 84 мм по-нисък от флагмана на фирмата Phantom.
Новият модел ще бъде произвеждан на удължена платформа от BMW 7-Series Long. Двигателят ще бъде с 12 цилиндъра и ще се комбинира с автоматичната скоростна кутия ZF.
За първи път серийната версия на седана Rolls-Royce 200EX ще бъде представена на автомобилния салон във Франкфурт през септември.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Porsche с ремарке?!
Когато видим Porsche, последното нещо за което се сещаме е ремарке, но това съвсем скоро ще се промени.
В интернет пространството се появи брошура с аксесоарите, които ще се предлагат със супер седанa-Panamera.
От брошурата става ясно, че четириместният седан на Porsche, чиято
премиера е насрочена за идния месец ще се оборудва с електрически
сгъваем теглич.
Според информацията този аксесоар ще се предлага на европейските пазари за всички версии на Porsche Panamera, включително за версии S и 4S.
Това решение на Porsche изненада всички и разочарова повечето фенове на
легендарната марка. Трудно е да се приеме факта, че само за няколко
години компанията специализирана в производството на високотехнологични спортни коли, произведе SUV и показа луксозен седан.
Факт обаче е че Porsche Cayenne се оказа изключително успешен модел, като според специалисти тази съдба очаква и луксозната Panamera.
Електрическият сгъваем теглич се предлага и при Cayenne.
За своя SUV модел, Porsche са предвидили и багажник за покрива, който според запознати ще намери място и при аксесоарите на Panamera.
automedia.bg
В интернет пространството се появи брошура с аксесоарите, които ще се предлагат със супер седанa-Panamera.
От брошурата става ясно, че четириместният седан на Porsche, чиято
премиера е насрочена за идния месец ще се оборудва с електрически
сгъваем теглич.
Според информацията този аксесоар ще се предлага на европейските пазари за всички версии на Porsche Panamera, включително за версии S и 4S.
Това решение на Porsche изненада всички и разочарова повечето фенове на
легендарната марка. Трудно е да се приеме факта, че само за няколко
години компанията специализирана в производството на високотехнологични спортни коли, произведе SUV и показа луксозен седан.
Факт обаче е че Porsche Cayenne се оказа изключително успешен модел, като според специалисти тази съдба очаква и луксозната Panamera.
Електрическият сгъваем теглич се предлага и при Cayenne.
За своя SUV модел, Porsche са предвидили и багажник за покрива, който според запознати ще намери място и при аксесоарите на Panamera.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Напредват разработките на Ferrari F450
Това са първите снимки на заместника на Ferrari F430, който ще бъде на пазара след около година, обозначен като F450.
Макар тази кола да използва за „муле” каросерия на F430, механиката е на F450. Автомобилът има по-широка следа и различна колесна база от 430.
Видими са и по-големите арки над колелата, особено над предните колела, които не пасват на калниците. Отзад четирите накрайника на ауспуха при F430 са заместени от два накрайника монтирани високо, както е при 430 Scuderia.
В същото време има още една широка тръба монтирана в средата на
задницата, която най-вероятно е истинският накрайник на ауспуха при
450.
Капачката на резервоара е преместена от лявата на дясната страна. Появили са се нови отвори за въздух. Двигателят за бъдещия F450 е разработка на базата на сегашния V8 от 430, но с увеличен работен обем до 4.5 литра и вероятна мощност около 500 к.с.
Скоростната кутия ще бъде видоизменен вариант от трансмисията със седем степени и два съединителя от California. Новият Ferrari F450 ще има изцяло разработена от алуминий конструкция, дело на фирмата Alcoa, която е автор и на рамата при 430.
Собственото тегло при 450 ще бъде намалено още повече, което ще повлияе на динамиката и ефективността на колата.
automedia.bg
Макар тази кола да използва за „муле” каросерия на F430, механиката е на F450. Автомобилът има по-широка следа и различна колесна база от 430.
Видими са и по-големите арки над колелата, особено над предните колела, които не пасват на калниците. Отзад четирите накрайника на ауспуха при F430 са заместени от два накрайника монтирани високо, както е при 430 Scuderia.
В същото време има още една широка тръба монтирана в средата на
задницата, която най-вероятно е истинският накрайник на ауспуха при
450.
Капачката на резервоара е преместена от лявата на дясната страна. Появили са се нови отвори за въздух. Двигателят за бъдещия F450 е разработка на базата на сегашния V8 от 430, но с увеличен работен обем до 4.5 литра и вероятна мощност около 500 к.с.
Скоростната кутия ще бъде видоизменен вариант от трансмисията със седем степени и два съединителя от California. Новият Ferrari F450 ще има изцяло разработена от алуминий конструкция, дело на фирмата Alcoa, която е автор и на рамата при 430.
Собственото тегло при 450 ще бъде намалено още повече, което ще повлияе на динамиката и ефективността на колата.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Нов кросоувър на SsangYong
На автомобилния салон в Сеул, южнокорейската фирма SsangYong ще представи нова концепция на кросоувър, наречен C200 Eco.
Според съобщението на фирмата „това ще бъде практически готова за серийно
производство концепция”. Колата ще бъде представена и във версия Aero. Двата автомобила ще се отличават само по външни белези, докато цялата техническа част ще бъде една и съща.
Първият прототип на SsangYong C200 Eco беше показан миналата година в Париж и дизайна беше дело на ателието Italdesign. Сега обаче дизайнът ще бъде по-различен, става ясно от съобщението на SsangYong.
Размерите на C200 са близки до тези на Toyota RAV4, Honda CRV и Nissan Qashqai, а колесната му база е 2640 мм, което е с малко повече от разстоянието между осите при VW Tiguan. SsangYong С200 ще бъде сред първите модели на марката, които ще получат самоносеща каросерия.
Двигателят е двулитров турбодизел с мощност 175 к.с., който ще се комбинира с
автоматична скоростна кутия с шест предавки. За европейските пазари
корейската фирма планира да произвежда бъдещия С200 в Русия, в завода
на фирма Sollers в Татарстан. Прогнозното производство е от 35 000 автомобила годишно.
На автомобилния салон в Сеул, SsangYong ще представи и хибридна версия на Kyron, с
дизелов двигател и електромотор. Колата ще има и технологията за
регенериране на кинетичната енергия използвана при спирачната система и
превръщането й в електроенергия, която ще зарежда акумулатора. Според
представители на фирмата, хибридния Kyron ще има с 25% по-нисък разход в сравнение със стандартните автомобили от този клас.
automedia.bg
Според съобщението на фирмата „това ще бъде практически готова за серийно
производство концепция”. Колата ще бъде представена и във версия Aero. Двата автомобила ще се отличават само по външни белези, докато цялата техническа част ще бъде една и съща.
Първият прототип на SsangYong C200 Eco беше показан миналата година в Париж и дизайна беше дело на ателието Italdesign. Сега обаче дизайнът ще бъде по-различен, става ясно от съобщението на SsangYong.
Размерите на C200 са близки до тези на Toyota RAV4, Honda CRV и Nissan Qashqai, а колесната му база е 2640 мм, което е с малко повече от разстоянието между осите при VW Tiguan. SsangYong С200 ще бъде сред първите модели на марката, които ще получат самоносеща каросерия.
Двигателят е двулитров турбодизел с мощност 175 к.с., който ще се комбинира с
автоматична скоростна кутия с шест предавки. За европейските пазари
корейската фирма планира да произвежда бъдещия С200 в Русия, в завода
на фирма Sollers в Татарстан. Прогнозното производство е от 35 000 автомобила годишно.
На автомобилния салон в Сеул, SsangYong ще представи и хибридна версия на Kyron, с
дизелов двигател и електромотор. Колата ще има и технологията за
регенериране на кинетичната енергия използвана при спирачната система и
превръщането й в електроенергия, която ще зарежда акумулатора. Според
представители на фирмата, хибридния Kyron ще има с 25% по-нисък разход в сравнение със стандартните автомобили от този клас.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Nissan модернизира GT-R, модел 2010
Nissan обнови и модернизира модел 2010 на суперавтомобила GT-R.
Максималната мощност е повишена с още 5 к.с. и купето със задвижване на четирите колела вече има 485 к.с. Променено е окачването, модернизирана е спирачната система, промени има и по скоростната кутия.
В интериора са модернизирани предните седалки,
волана, като екстра има възможност да се поръча и монтирана на тавана
странична предпазна въздушна завеса. Цялата модернизация е повишила
цената на автомобила в САЩ с 3 950 долара, като при GT-R, така и при GT-R Premium.
Цената при първата версия в САЩ е 80 790 долара, при втората 83 040 долара. Цената на Nissan-GT-R нарасна
доста откакто колата се появи на пазара. Преди около година и половина
колата се продаваше в САЩ за около 70 000 долара.
automedia.bg
Максималната мощност е повишена с още 5 к.с. и купето със задвижване на четирите колела вече има 485 к.с. Променено е окачването, модернизирана е спирачната система, промени има и по скоростната кутия.
В интериора са модернизирани предните седалки,
волана, като екстра има възможност да се поръча и монтирана на тавана
странична предпазна въздушна завеса. Цялата модернизация е повишила
цената на автомобила в САЩ с 3 950 долара, като при GT-R, така и при GT-R Premium.
Цената при първата версия в САЩ е 80 790 долара, при втората 83 040 долара. Цената на Nissan-GT-R нарасна
доста откакто колата се появи на пазара. Преди около година и половина
колата се продаваше в САЩ за около 70 000 долара.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Mini с изцяло нов модел във Франкфурт
На автомобилния салон във Франкфурт през септември тази година, MINI ще
представи нов концептуален модел, който ще стане родоначалник на ново
семейство мини градски автомобили.
Според информация на изданието Auto Express, платформата за бъдещия автомобил е разработена в сътрудничество между BMW и Fiat. Тя ще се произвежда от алуминий и композитни материали. Каросерията ще бъде от пластични панели.
Известно е и това, че бъдещият автомобил ще има предаване към задните колела, а остъклената площ на каросерията ще бъде доста голяма. Колата ще предлага четири места.
Бъдещето ново семейство на Mini ще се предлага с много широка палитра от икономични бензинови и дизелови двигатели, ново поколение разработено от BMW. На малко по-късен етап ще се появи и изцяло електрическа версия на този
автомобил с четири електромотора монтирани в четирите колела.
Новият модел на Mini ще бъде конкурент на бъдещия мини автомобил Volkswagen Up! както и на бъдещите електромобили на Renault и Peugeot/Mitsubishi. Засега не е известна точната дата за начало на серийно производство на бъдещия нов модел от Mini.
automedia.bg
представи нов концептуален модел, който ще стане родоначалник на ново
семейство мини градски автомобили.
Според информация на изданието Auto Express, платформата за бъдещия автомобил е разработена в сътрудничество между BMW и Fiat. Тя ще се произвежда от алуминий и композитни материали. Каросерията ще бъде от пластични панели.
Известно е и това, че бъдещият автомобил ще има предаване към задните колела, а остъклената площ на каросерията ще бъде доста голяма. Колата ще предлага четири места.
Бъдещето ново семейство на Mini ще се предлага с много широка палитра от икономични бензинови и дизелови двигатели, ново поколение разработено от BMW. На малко по-късен етап ще се появи и изцяло електрическа версия на този
автомобил с четири електромотора монтирани в четирите колела.
Новият модел на Mini ще бъде конкурент на бъдещия мини автомобил Volkswagen Up! както и на бъдещите електромобили на Renault и Peugeot/Mitsubishi. Засега не е известна точната дата за начало на серийно производство на бъдещия нов модел от Mini.
automedia.bg
bambolina- Администратор
Страница 2 от 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Страница 2 от 7
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|